  • 21. Data: 2011-04-25 10:00:48
    Temat: Re: BZWBK jak na bazarze w Hiszpanii
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-04-25 11:07, n...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

    > Jeżeli chodzi o 'negocjowanie' opłat za wznowienie kk, to dziwnie zmuszają do
    > wizyty w oddziale, w którym obsługa nie ma żadnej 'mocy' w temacie, tylko
    > dzwoni 'gdzieś'. Zapewne chodzi o prowizje dla pracownika?
    > Kiedyś sam zadzwoniłem na darmową linię w sprawie opłaty za wznowienie i
    > zastrzegłem, że nie mam czasu iść do oddziału. Przekazali sprawę 'gdzieś' i że
    > 'ktoś' do mnie oddzwoni. Oddzwonił. Po 2 tygodniach od tej rozmowy zadzwoniłem
    > ponownie i zapytałem się profilaktycznie czy w systemie wisi u nich informacja
    > o zwolenieniu na kolejny rok. Potwierdzili.

    Potwierdzam, też u nich od lat co roku negocjuję bezpłatność karty. Sami
    pracownicy potwierdzają, że jeszcze rok temu trzeba było to robić
    osobiście w oddziale, a teraz można przez infolinię.

    I owszem, dotychczas zwykle tak było, że w pierwszym miesiącu opłatę
    naliczali, a miesiąc później ją cofali.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.