  • 11. Data: 2013-10-13 19:04:00
    Temat: Re: BZ WBK oferta 1-2-3 zwroty za transakcje 1% 2% 3%
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl> wrote:

    > Wita Stwosza ?
    > nie widze takiego oddziału na mapie, a szedłem tą uliczką w sierpniu i nie
    > przypominam sobie banku

    Google widzi, w Katowicach i Pruszczu Gdańskim ;-)

    a.

  • 12. Data: 2013-10-14 22:20:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 13 października 2013 06:32:13 UTC+2 użytkownik SQLwiel napisał:

    > Bardziej by mnie rajcowało 3% w aptekach ;) ale tego nikt nie oferuje :D
    > Umiom liczyć.
    Jak nie jak tak;) Nawet 10% zwrotu dają.
    http://www.getinbank.pl/dla-ciebie/konta/konta-osobi
    ste/konto-sloneczne

  • 13. Data: 2013-10-14 23:55:59
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2013-10-13 17:21, pws pisze:
    > Poza tym ten zysk z rachunków będzie chyba raczej nieduży.
    Jak ktoś grzeje gazem, albo prądem, to może się opłacać :)

    > A do tego ew. KK 1|2|3 ma "nieanulowalną" opłatę miesięczną.
    Piszą, że transakcje na 500 PLN anulują.
    Pytanie, które sklepy zaliczają się do supermarketów.
    Dyskonty też, czy nie ?

    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 14. Data: 2013-10-15 07:04:30
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-14 23:55, J_K_K pisze:

    > Pytanie, które sklepy zaliczają się do supermarketów.
    > Dyskonty też, czy nie ?

    Lidl - tak. (KK BZWBK)

    Spotkałem się z dziwną praktyką (chyba alma24, albo e-Tesco, czy coś
    podobnego, co ma centralę w Krakowie) robienia wielkiej tajemnicy z kodu
    MCC. "Kierownik powiedział, że tej informacji nie ujawniamy i już."
    Niestety, chyba tylko Aliorowcy mają MCC na wyciągach.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 15. Data: 2013-10-15 11:11:15
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 14 października 2013 23:55:59 UTC+2 użytkownik J_K_K napisał:

    > Piszą, że transakcje na 500 PLN anulują.

    Nie, to w debetowej MC Supri do konta 123 wydanie 500 zł anuluje 5 zł opłaty za nią.
    A karta kredytowa 123 kosztuje 10 zł miesięcznie i nic z tego nie zwalnia.

    Sprawdź sobie w TOiP - ROZDZIAŁ V, kolumna 7, punkt 1.1:
    http://www.bzwbk.pl/_items/bzwbk.pl/doc/taryfa_dla_c
    iebie.pdf
    Inne kk mają jakieś zwolnienia z opłaty, a ta żadnego.

  • 16. Data: 2013-10-15 11:22:09
    Od: luc <b...@g...de>

    To konto ma służyć do złowienia jeleni z przychodem wyższym od średniej krajowej i
    odpowiednio ich poubierać w przeróżne produkty banku. Byłem w BZWBK zakładać KGP i
    rozważałem to 123, ale podliczyłem sobie, ile na tym można dodatkowo wyciągnąć -
    nędza, a warunki do spełnienia dość wyśrubowane. Dodatkowo, jak zobaczyłem materiały
    szkoleniowe u doradcy w banku, w których na całą stronę walnęli napis Cross-sell, to
    już wiedziałem, że grillowanie będzie na maksa. Mało brakowało, a bym tego ppt dostał
    do ręki, bo nie mieli innych materiałów o 123 ;-)

    pzdrwm
    luc

  • 17. Data: 2013-10-18 00:01:50
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2013-10-15 11:11, pws pisze:

    > Nie, to w debetowej MC Supri do konta 123 wydanie 500 zł anuluje 5 zł opłaty za
    nią. A karta kredytowa 123 kosztuje 10 zł miesięcznie i nic z tego nie zwalnia.

    Masz rację, chodziło o Supri.

    --

    Pzdr

    J_K_K