  • 1. Data: 2002-03-13 16:52:11
    Temat: BPH czy działa
    Od: "Jacek" <j...@p...com>

    czy możenie zalogować sie do Sezamu BPH
    Jacek

  • 2. Data: 2002-03-13 17:18:49
    Temat: Re: BPH czy działa
    Od: "Modzel" <m...@p...pl>

    mam podobny problem - nie moge rozpoczac procesu rejestrowania wniosku o
    zal. konta.

  • 3. Data: 2002-03-13 19:48:41
    Od: "Pepek" <p...@f...onet.pl>

    Ja mam problem z przejściem na następną stronę po generowaniu klucza i
    ruszaniu myszką. - ciągle wyskakuje błąd strony. Jednak dzieje się tak tylko
    na niektórych komputerach a na innych jest w porządku. Może ktoś już to
    przerabiał ? W banku nie potrafią mi pomóc.

  • 4. Data: 2002-03-13 20:18:04
    Od: "Modzel" <m...@p...pl>

> [...]
    > na niektórych komputerach a na innych jest w porządku. Może ktoś już to
    > przerabiał ? W banku nie potrafią mi pomóc.

    Mialem dzis to samo - przez pol dnia mialem telekonferencje z pracownica
    banku - bez rezultatu. Skonczylo sie na telefonie do Krakowa do
    administratora odpowiedzialnego za prowadzenie ich strony bankowosci
    internetowej. Stwierdzil, ze to wina przegladarki, ale mnie ten blad
    wyskakiwal na kilku komputerach. No ciekaw jestem kiedy cos z tym zrobia bo
    jak narazie przechodzi mi ochota na zalozenie dostepu internetowego do ich
    konta. Badziew kompletny ludziom wciskaja!

  • 5. Data: 2002-03-14 17:21:04
    Od: "Pepek" <p...@f...onet.pl>

    Po wielu doświadczeniach z różnymi komputerami, różnymi IE i różnymi WIN
    dochodzę do wniosku, że przyczyną na pewno nie są modemy, Prawdopodobnie nie
    IE i nie WIN a coś na styku Javy z procesorem.

    Użytkownik "Modzel" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

  • 6. Data: 2002-03-14 18:45:13
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>

    Dnia czw, 14 mar 2002 at 17:21 GMT,
    Pepek <p...@f...onet.pl> napisał(a):
    > Po wielu doświadczeniach z różnymi komputerami, różnymi IE i różnymi WIN
    > dochodzę do wniosku, że przyczyną na pewno nie są modemy, Prawdopodobnie nie
    > IE i nie WIN a coś na styku Javy z procesorem.

    a od kiedy java styka sie z procesorem? styka sie z systemem operacyjnym
    poprzez wirtualna maszyne javy (a w IE to nawet nie jest java tylko
    jakiś wymysł MS)

    Jurek

  • 7. Data: 2002-03-16 05:13:51
    Od: "Pepek" <p...@f...onet.pl>

    Oczywiście. Chodziło mi o szerokie określenie możliwości powstawania błędu.
    W końcu przełożyłem dysk z komputera gdzie to działało do komputera gdzie
    nie chciało. Oczywiście po dosintalowaniu sobie przez windę obslugi
    odpowiednich urządzeń okazało się, że znów d... blada.