    From: "AR" <ar_ar(nospam)@poland.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [BPH] Wpłata gotówki
    Date: Tue, 1 Jan 2002 16:44:43 +0100

    "Adam" <a...@o...pl> wrote in message news:a0q1sc$nam$1@flis.man.torun.pl...
    > Przeczytałem sobie nową TOiP. Czy mam rozumieć, że wpłacając np. 50 lub
    > 100PLN na własny ROR zapłacę 10PLN prowizji?

    Przed chwilą zadzwoniłem na infolinię BPH PBK.

    I dowiedziałem się, że rzeczywiście to jest prawda. Dotyczy do wszystkich
    rachunków typu Sezam. Czyli jak chcesz wpłacić 10 PLN na swój rachunek
    SEZAM, to musisz zapłacić 10 PLN prowizji.

    Natomiast jak chcesz zapłacić np. rachunek za prąd, to prowizja wynosi 14
    PLN (słownie:czternaście PLN) - dlatego że 10 PLN za wpłatę gotówkową a 4
    PLN za przelew do innego banku).

    TO JEST OBŁĘD!!!!

    Czwartek będzie ostatnim dniem mojej współpracy z BPH PBK.

    Przecież jak mogę powierzać pieniądze instytucji, która łamie prawo? (zobacz
    stanowisko Generalnego Inspektora Nadzoru
    Bankowego - pismo z dnia 16 maja 2000 r. NB/BPN/I/137/00)

    Pozdrawiam

    AR