  • 1. Data: 2008-01-24 22:47:07
    Temat: BPH/Pekao mnie chciało odzyskać
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Jakiś tydzień temu zlikwidowałem konto w BPH (teraz już Pekao). W formularzu
    napisałem że przyczyną jest wysokość oplat...

    Dzisiaj telefon - i dzwoni pani z pekao :) wyrażając ubolewanie że się
    z nimi rozstaję mimo wspólnej drogi przez życie od 1998...
    Pierwsza propozycja to było zwolnienie z opłaty za konto przez 4 miesiące.
    Ostateczna propozycja mnie rozbroiła: aż 6 (sześć) miesięcy bez opłat za
    konto :)))

    Cóż, w ten sposób to raczej nikogo nie przytrzymają...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 2. Data: 2008-01-24 23:33:50
    Temat: Re: BPH/Pekao mnie chciało odzyskać
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości

    czego można oczekiwać po banku, który zamiast przyciągać klientów ofertą
    kupuje ich?

  • 3. Data: 2008-01-25 06:53:40
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 24 Sty, 23:47, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:
    > Pierwsza propozycja to było zwolnienie z opłaty za konto przez 4 miesiące.
    > Ostateczna propozycja mnie rozbroiła: aż 6 (sześć) miesięcy bez opłat za
    > konto :)))

    A parsknales smiechem, czy przyjales to z powaga? :]

    Rozbraja mnie oplata za konto w ogole. Trzymasz u nich kase, kroja cie
    na roznych operacjach
    wykonywanych na koncie, ale sa tak pazerni ze jeszcze pare groszy
    wyszarpia za prowadzenie konta,
    nie trafia do zakutego lba ze chyba lepiej miec klienta niz go nie
    miec.
    No ale cale szczescie wybor bankow jest duzy :]

    Pzdr.
    L.

  • 4. Data: 2008-01-25 07:27:27
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    >Rozbraja mnie oplata za konto w ogole. Trzymasz

    A w Polsce standardem są bezpłatne konta? Jak na razie to można na palcach
    jednej ręki takie oferty zliczyć.

    Darek

  • 5. Data: 2008-01-25 08:05:42
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 25 Sty, 08:27, "Darek" <n...@p...maila.pl> wrote:
    > A w Polsce standardem są bezpłatne konta? Jak na razie to można na palcach
    > jednej ręki takie oferty zliczyć.

    Dla mnie jest to standardem bo nigdy nie mialem platnego konta bo taki
    mialem kaprys ;)
    Mam konto w Lukasie od chyba 7 lat i nie zaplacilem ani grosza za
    prowadzenie konta ani za cokolwiek,
    poza prowizja za kredyt.
    Drugie konto - w mbanku rowniez bezplatne.

    Da sie bez problemu znalezc i nie placic :]

    Pzdr.
    L.

  • 6. Data: 2008-01-25 08:11:48
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Jan 25, 8:27 am, "Darek" <n...@p...maila.pl> wrote:

    > A w Polsce standardem są bezpłatne konta? Jak na razie to można na palcach
    > jednej ręki takie oferty zliczyć.
    >
    > Darek

    No to liczymy:
    mBank, Lukas, Nordea, Polbank, ING, Eurobank.
    Nie wiem ile Ty masz palców u jednej ręki, ale mi zabrakło i musiałem
    zaciągnąć kredyt na dodatkowy palec :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 7. Data: 2008-01-25 08:54:55
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Sty, 09:11, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:

    > No to liczymy:
    > mBank, Lukas, Nordea, Polbank, ING, Eurobank.
    > Nie wiem ile Ty masz palców u jednej ręki, ale mi zabrakło i musiałem
    > zaciągnąć kredyt na dodatkowy palec :-)

    Jeszcze jeden palec - BGZ Plan Internetowy.

  • 8. Data: 2008-01-25 09:05:23
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Dzisiaj telefon - i dzwoni pani z pekao

    Z bepehu jeszcze nie dzwonili?

    /*-+

  • 9. Data: 2008-01-25 09:14:04
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 25 Sty, 07:53, Lisciasty <l...@p...pl> wrote:

> [...]
    > miec.
    > No ale cale szczescie wybor bankow jest duzy :]

    Pekao SA rzeczywiście jest pazernym bankiem, bo usługi są drogie, ale
    zauważ, że opłata za prowadzenie rachunku, to nie tylko opłata za samo
    posiadanie rachunku, urzymanie go, możliwości przelewów itp. W opłacie
    jest Pakiet Pomocny, który bank kosztuje.
    Np. w Pekao SA Eurokonto VIP kosztuje 17 zł. W tym jest konto i
    porządne ubezpieczenie Pakiet Pomocny, NNW i Concierge.
    A co daje np. ING komfort za 15 zł? Konto Aurum w PKO BP SA za 16 zł?
    W tym zestawieniu wydaje się, ze Pekao SA bierze pieniądze i daje coś
    w zamian, bo pozostałe co dają?

  • 10. Data: 2008-01-25 09:42:00
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Sty, 10:14, "k...@g...pl"
    <k...@g...pl> wrote:
> [...]

    > A co daje np. ING komfort za 15 zł? Konto Aurum w PKO BP SA za 16 zł?
    > W tym zestawieniu wydaje się, ze Pekao SA bierze pieniądze i daje coś

    Daja te pakiety (przymusowo) bo zyskuja na tym, ze malo kto z nich
    korzysta.
    Jak je wprowadzili to cena zwyklego ROR wzrosla chyba dwukrotnie.
    Jakby uslugi z ubezpieczen i pakietow byly opacane rzeczywiscie z
    oplat grupy osob najczesciej korzystajacych z takich rzeczy, to cena
    bylaby kilkakrotnie wyzsza.
    a tak placi za to Kowalski, ktory -nascie lat ma coraz drozszy ROR w
    tym samym banku, a jego korzystanie sprowadza sie do wybrania w
    bankomacie calej gotowki w dniu wyplaty i oplacaniu kosztow
    przedluizania limitu debetowego.