  • 1. Data: 2005-11-15 11:41:16
    Temat: Rejestr Bankowy
    Od: "woytas" <w...@o...pl>

    Czy ktoś jest w stanie mi powiedziec gdzie (adres) mogę wysłać wniosek o z
    prośbą o udzielenie informacji czy dane na mój temat znajdują się w Rejestrze
    Bankowym?? Na stronach ZBP jest info, że oni takich informacji nie udzielają.
    Wiecie może też czy jest gdzieś w necie dostępny formularz takiego wniosku?
    Pozdrawiam i dzięki,

  • 2. Data: 2005-11-15 11:53:11
    Temat: Re: Rejestr Bankowy
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    woytas wrote:
    > Czy ktoś jest w stanie mi powiedziec gdzie (adres) mogę wysłać
    > wniosek o z prośbą o udzielenie informacji czy dane na mój temat
    > znajdują się w Rejestrze Bankowym??

    Którym "rejestrze" ? Jeżeli chodzi Ci o BIK to tutaj:

    www.bik.pl

    A jeżeli o MIG-BR to takich danych nie dostaniesz.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 3. Data: 2005-11-15 12:05:55
    Od: w...@o...pl

    > Którym "rejestrze" ? Jeżeli chodzi Ci o BIK to tutaj:
    >
    > www.bik.pl
    >
    > A jeżeli o MIG-BR to takich danych nie dostaniesz.

    Właśnie chodzi mi o MIG-BR. Nigdzie nie dostanę?? A co z ustawą o ochronie
    danych osobowych. Każdy kto przetwarza moje dane ma obowiązek udzielenia mi
    informacji o tym jakie informacje na mój temat posiada i przetwarza?? Jestem w
    błędzie??

  • 4. Data: 2005-11-15 12:19:58
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > obowiązek udzielenia mi informacji o tym jakie informacje na mój
    > temat posiada i przetwarza?? Jestem w błędzie??

    Walcz :-) Tyle, e to co poyczye

    przyszłość/ Woody Allen

  • 5. Data: 2005-11-15 12:21:12
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > obowiązek udzielenia mi informacji o tym jakie informacje na mój
    > temat posiada i przetwarza?? Jestem w błędzie??

    Walcz :-) Tyle, ze to co pozyczyles i tak bedziesz musial oddac :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 6. Data: 2005-11-15 12:33:39
    Od: w...@o...pl

    > Walcz  :-)  Tyle, ze to co pozyczyles i tak bedziesz musial oddac :-)

    W tym sęk, że to była za czasów studneckich (opóźnienie z 90 dni) i dawno już
    jest spłacone. Nie wiesz ile może być taki zapis w MIG-BR bo w BIKu jest
    czysto.

  • 7. Data: 2005-11-15 12:53:59
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik wrote:

    > W tym sęk, że to była za czasów studneckich (opóźnienie z 90 dni) i
    > dawno już jest spłacone. Nie wiesz ile może być taki zapis w MIG-BR
    > bo w BIKu jest czysto.

    Z tego co pamietam to 5 lat.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 8. Data: 2005-11-15 18:59:01
    Od: "monika" <m...@w...pl>

    Witaj:-)

    co do w/w Rejestru jak najbardziej możesz dowiedzieć się, czy jesteś tam
    umieszczony i kto Cię umieścił. Możesz to zrobić na 2sposoby:
    1) pisemnie, napisac prośbę o przekazanie Ci takich info z podaniem Twoich
    danych, czyli nr PESEL, nr dowodu os., adres
    2) osobiście

    a tutaj masz adres i nr tel.

    ul. Smolna 10a
    00-375 Warszawa
    tel.(0-22) 828 14 09; 826 34 17; 826 34 19
    fax. (0-22) 828 14 06

    pozdr. serdeczne

    Monka

  • 9. Data: 2005-11-15 20:49:15
    Od: w...@o...pl

> [...]
    >
    > ul. Smolna 10a
    > 00-375 Warszawa
    > tel.(0-22) 828 14 09; 826 34 17; 826 34 19

    Dzięki wielkie!!

  • 10. Data: 2005-11-15 20:55:03
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-11-15 12:53, osobnik podający się za Glenn, śmiał stwierdzić, iż:

    > A jeżeli o MIG-BR to takich danych nie dostaniesz.

    Dostaniesz.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl