  • 1. Data: 2004-08-12 21:25:11
    Temat: BPH BusinessNet i CashManagement
    Od: "ethan" <e...@b...spamu.pl>

    Witam!

    Mam takie pytanie odnosnie niedawnej dyskusji w zwiaku z temate.
    Pisaliscie o nowej stronce www.cashmanagement.pl i Michal 'Amra'
    napisal, ze to zapewne w zwiazku z BusinessNet'em, ale nie znalazlem
    tam takiej funkcjonalnosci jak z definicji cashmanegementu (np.
    analiza plynnosci na podstawie przyszlych wplywow zapisanych
    w terminarzu itp). O mozliwosciach BusinessNet przeczytalem
    na stronie BPH.

    I jeszcze jedno, gdzie moglbym znalezc jakis ranking corporate
    bankingu w Polsce i na swiecie, na stronie Michala juz widzialem,
    ale chcialbym cos wiecej :).

    pozdrawiam
    --
    ethan 99 (malpiszon) wp (kropiczka) pl

  • 2. Data: 2004-08-12 21:33:46
    Temat: Re: BPH BusinessNet i CashManagement
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    ethan <e...@b...spamu.pl> wrote:
    > I jeszcze jedno, gdzie moglbym znalezc jakis ranking corporate
    > bankingu w Polsce i na swiecie, na stronie Michala juz widzialem,
    > ale chcialbym cos wiecej :).

    A o jaki ci ranking chodzi (wg. jakich kryteriow)?

    P.S. Wlasnie siedze nad kolejnym tekstem na ten temat :)

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-08-13 05:09:40
    Od: "ethan" <e...@b...spamu.pl>

    > A o jaki ci ranking chodzi (wg. jakich kryteriow)?

    ze wzgledu na funkcjonalnosc, koszt uzytkowania
    popularnosci wsrod klientow itp

    A co do mojego wczesniejszego pytania, ktos
    sie orientuje czy sa takie mechanizmy w BusinessNet?

    pozdrawiam
    --
    ethan 99 (malpiszon) wp (kropiczka) pl

  • 4. Data: 2004-08-13 05:31:22
    Od: "ethan" <e...@b...spamu.pl>

    > ze wzgledu na funkcjonalnosc, koszt uzytkowania
    > popularnosci wsrod klientow itp

    przypomnialem sobie jeszcze, ze czest mowiono
    "na miescie", ze BRE wiedzie prym w tej
    dziedzinie, a wiec moje pytanie: na jakiej
    podstawie? jakiegos rankingu? :)

    --
    ethan 99 (malpiszon) wp (kropiczka) pl

  • 5. Data: 2004-08-13 06:46:51
    Od: "Jasiu II" <b...@s...pl>

    Ilości klientów oraz ich wielkości, BRE i CITI to narazie potentaty, jeżeli chodzi o
    BPH to dopiero
    do nich dołącza bo późno się za to zabrali. Jeżeli chodzi o BusinessNet to nie wydaje
    mi się aby
    miał takie analizy, jest to system Bankowości elektronicznej za pośrednictwem którego
    można
    przesyłać do banku zlecenia oraz odbierać wyniki tych zleceń, działa on bardzo
    podobnie ja
    MultiCash. Co do innych mechanizmów to nawet jeżeli są to długo jeszcze nie będą
    dostępne.
    Co do Cashmanagemetu a stronka www.Cashmanagement.pl będzie promowała usługi i
    pokazywała
    funkcjonalności poszczególnych produktów BPH, nie mają narazie woli na robienie
    kalkulatorów itp
    spraw. Ma to być serwis raczej marketingowy i informacyjny.

  • 6. Data: 2004-08-13 15:48:57
    Od: "ethan" <e...@b...spamu.pl>

    "Jasiu II" <b...@s...pl> wrote in message
> [...]
    pośrednictwem którego można
    > przesyłać do banku zlecenia oraz odbierać wyniki tych zleceń, działa on

    a widzisz, ja wiem z pierwszej reki, ze MC ma takie mechanizmy :)

    pozdrawiam
    --
    ethan 99 (malpiszon) wp (kropiczka) pl