  • 1. Data: 2008-08-12 15:48:34
    Temat: [BPH] - Błąd certyfikatu
    Od: "Łukasz" <l...@w...pl>

    Witam,

    Czy ktoś z Państwa ma następujący problem z bankowością internetową BPH
    (Windows XP SP2, Opera 9.51) - po wpisaniu identyfikatora klienta wyskakuje
    okieno z prośbą o podanie wybranych pól hasła oraz wyświetla się okienko do
    akceptacji komponentu, niestety opera zgłasza, że są błędy w tym komponencie
    (zauważyłem, że inne są daty ważności certyfikatów bph, data w pasku
    adresowym jest ok tzn. zgodna z tą podaną na stronie www, natomiast data
    certyfikatu tego komponentu jest inna, nie wiem czy właśnie dlatego opera
    ostrzega przed błędem). Do systemu sezam loguję się bez problemu, jednak nie
    mam aktywnego komponentu i w związku z tym nie mogę autoryzować ani
    podpisywać żadnego przelewu.

    Czy ktoś z Was orientuje się co jest przyczyną? Czy należy jej szukać po
    stronie banku czy mojej, a może ktoś z Państwa również ma taki problem?
    Dodam, że nie chciałbym kombinować z innymi przeglądarkami z Operą się już
    dosyć dobrze zaprzyjaźniłem ;)

    Pozdrawiam, Łukasz!

  • 2. Data: 2008-08-12 20:28:41
    Temat: Re: [BPH] - Błąd certyfikatu
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > Dodam, że nie chciałbym kombinować z innymi przeglądarkami z Operą się już

    Chyba raczej kłopot z nowym komponentem.
    Poodobne objawy pod win xp sp3 , opera 9,51 java 6 upd 7. Pod Operą 9,10 to
    samo pomijając brak komunikatów
    W firefoxie komponent się pobrał i zainstalował i powinien Ci zadziałać choć
    mam tam jeszcze trochę inny kłopot..

    Pozdrawiam
    as