  • 1. Data: 2008-08-12 14:43:26
    Temat: mBank i przenoszenie karty
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Czy mBank wymaga jakichś zaświadczeń o zamknięciu przenoszonych kart? Jak
    w ogóle wygląda podpisanie umowy, przyjeżdża agent?
    --
    Samotnik
    Kosmetyki: http://www.pachnidelko.pl/

  • 2. Data: 2008-08-12 14:49:13
    Temat: Re: mBank i przenoszenie karty
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Samotnik pisze:
    > Czy mBank wymaga jakichś zaświadczeń o zamknięciu przenoszonych kart? Jak
    > w ogóle wygląda podpisanie umowy, przyjeżdża agent?

    Podpisujesz wypowiedzenie starej karty, ktore jest wysylane w momencie
    przyznania karty mBankowej.

    Oczywiscie poczatkowo nie chcialem tego zrobic tlumaczac, ze "ja
    podpisze, wy wyslecie, a karty mi nie dacie" :) ale inaczej niestety sie
    nie dalo. Co wazne faktycznie sami wysylaja to wypowiedzenie po
    przyznaniu karty i nie da sie raczej tego uniknac.

    Agent moze przyjechac ale tych agentow jest tylu, ze ja osobiscie
    wolalem sam podjechac do nich (na ul. Grzybowska w Warszawie).

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2008-08-12 15:00:51
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 12.08.2008 Mithos <f...@a...pl> napisał/a:

    > Podpisujesz wypowiedzenie starej karty, ktore jest wysylane w momencie
    > przyznania karty mBankowej.

    Oj, to w BZWBK tak się nie da, odpisali mi, że muszę oddać im kartę, bo
    inaczej jej nie zamkną. ;-))))))

    Ale to nie, taki układ mi nie pasi, nie lubię, kiedy ktoś coś za mnie robi.
    Potem wypowiedzenie nie dotrze i ja się będę bujał, żeby to wszystko
    wyjaśniać ;)

    A może da się dołączyć inną kartę (faktycznie mogę ją zamknąć) do
    istniejącej karty Multi lub ING (ze wskazaniem na tego pierwszego)?

  • 4. Data: 2008-08-12 15:03:19
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Samotnik pisze:
    > A może da się dołączyć inną kartę (faktycznie mogę ją zamknąć) do
    > istniejącej karty Multi lub ING (ze wskazaniem na tego pierwszego)?

    IMO nie da sie. Poza tym to sie nikomu nie oplaca, bo ani pracownik nic
    z tego nie bedzie mial (nie pozyska sie przeciez nowego klienta), ani
    statystyka sie nie poprawi. Jedyne co pozostaje to karty Multi + ING
    przeniesc lacznie do innego banku (np. Millenium), a pozniej na ich
    podstawie wyrobic sobie kolejna (np. mBank).

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2008-08-12 17:38:05
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > wy wyslecie, a karty mi nie dacie" :) ale inaczej niestety sie nie dalo.
    > Co wazne faktycznie sami wysylaja to wypowiedzenie po przyznaniu karty i

    mialem podobna akcje z kk bzwbk, musialem z niej zrezygnowac, aby otrzymac
    kredyt...a jak kredyt mi przyznano to wycofalem rezygnacje (mialem na to 30
    dni) i bank wydal mi nowa karte bez skladania wniosku,
    zaswiadczen/oswiadczen itp... ;-)

    czyli jednak sie da ;-D

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2008-08-12 19:06:39
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Mithos pisze:

> [...]
    >
    > Agent moze przyjechac ale tych agentow jest tylu, ze ja osobiscie
    > wolalem sam podjechac do nich (na ul. Grzybowska w Warszawie).

    Przenosilem na wiosne tego roku.
    Agentka stwierdzila, ze juz nie maja procedudry wysylania przez bank
    wypowiedzen, bo banki to olewaly. Moze za czesto sie zdazalo, ze
    kontaktowaly sie z klientem i proponowaly korzystniejsze warunki?

    Podpisywalem chyba jakies zobowiazanie, no i faktycznie zastrzeglem i
    wypowiedzialem KK po otrzymaniu mBankowej, zwlaszcza, ze to byl ostatni
    miesiac jej waznosci.