  • 1. Data: 2008-08-12 13:13:18
    Temat: raty na kk Polbanku
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    witam

    czy ktos korzystal z ich rat? czy rozlozyc mozna tylko jedną transakcję np.
    na 600 zł czy można 10 transakcji o łącznej wartości 600 zł?

    czy oplata zawsze wynosi 5% (bez względu na liczbe rat)?

    jeszcze nie mam tej karty, ale coraz bardziej ona mi sie podoba ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2008-08-12 13:20:57
    Temat: Re: raty na kk Polbanku
    Od: "Lukasz, sq2dyl" <s...@p...onet.pl>

    RobertS pisze:

    Hej!

    > czy ktos korzystal z ich rat? czy rozlozyc mozna tylko jedną transakcję np.
    > na 600 zł czy można 10 transakcji o łącznej wartości 600 zł?

    Po przebojach z aktywacją, przeczytałem dokładnie regulamin i piszą w
    nim o transakcji (par. 19) - z kontekstu trudno wywnioskować czy chodzi
    o jedną czy o kilka.

    W Tabeli jest mowa o 500zł jako minimum.

    Jak nazbieram "drobiazgów" za 500zł to sprawdzę, czy rozłożą mi kilka
    transakcji.

    Dla przykładu na KK Citi mogę zsumować zakupy, a co więcej mogę podać
    kwotę z aktualnego zadłużenia jaką chcę rozłożyć na raty :) Niestety
    oprocentowanie coś koło 13%.

    > czy oplata zawsze wynosi 5% (bez względu na liczbe rat)?

    Tak, 5% nie zależnie od ilości rat.

    --
    Łukasz

  • 3. Data: 2008-08-12 13:23:14
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 12 Sie, 15:13, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:
    > witam
    >
    > czy ktos korzystal z ich rat? czy rozlozyc mozna tylko jedną transakcję np.
    > na 600 zł czy można 10 transakcji o łącznej wartości 600 zł?

    jedna transakcja 500 zl.Naturalnie mozna powtarzac z innymi
    spelniajacymi kryterium

    Czasem sa promocje (np swieta) gdy mozna rozlozyc na raty sume kilku
    transakcji z miesiaca, dajaca lacznie kwote 500+.

    > czy oplata zawsze wynosi 5% (bez względu na liczbe rat)?

    Tak. Dlatego oplaca sie tylko 12 rat.

    > jeszcze nie mam tej karty, ale coraz bardziej ona mi sie podoba ;-)

    Popatrzysz na podglad internetowy......;) zachwyt minie.

    Ale pomijajac powyzsze jest OK, chociaz np zdaza im sie w danym
    miesiacu zapomniec o daniu raty do wyciagu i dac za to dwie w wyciagu
    nastepnym (zona ma jedna z rat na dacie zamkniecia okresu
    rozliczeniowego i czasem tak jej sie robi. - naturalnie nie jest za
    to opoznienie niczym obciazana)

  • 4. Data: 2008-08-12 13:44:14
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    jedna transakcja 500 zl.Naturalnie mozna powtarzac z innymi
    spelniajacymi kryterium

    Czasem sa promocje (np swieta) gdy mozna rozlozyc na raty sume kilku
    transakcji z miesiaca, dajaca lacznie kwote 500+.

    hmm
    1. w Citi można kilka transakcji, ale min. to 800 zł - oprocentowanie raczej
    dosc srednie
    2. no to zobaczymy jak te raty w Polbanku wygladaja...karte wziąłem z myślą
    o wyjeździe zagranicznym (poza strefe euro), moze przypadkiem
    wykonam jakąś operację na wyższą kwotę...

    > czy oplata zawsze wynosi 5% (bez względu na liczbe rat)?

    Tak. Dlatego oplaca sie tylko 12 rat.

    dokladnie tak ;-) RRSO dla mniejszej liczby rat nie wygląda już tak
    korzystnie...

    > jeszcze nie mam tej karty, ale coraz bardziej ona mi sie podoba ;-)

    Popatrzysz na podglad internetowy......;) zachwyt minie.

    zakladam, ze z podgladu netowego korzystac nie bede...mam w Polbanku juz
    jakies konto
    i nie udalo mi sie wykonac tam zadnej operacji przez net, wiec jezeli chodzi
    o kk to nastawiam sie TYLKO
    na papierowe wyciagi (tak samo jak przy kk z Kerfura)

[...]

    a to ciekawe ;-)
    aktualnie czekam na karte, a eksperymenty zaczną się jak ją dostanę...oby
    szybko!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2008-08-12 13:45:40
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Lukasz, sq2dyl pisze:
    > Tak, 5% nie zależnie od ilości rat.

    Serio calkowity koszt to tylko 5% ? To przeciez bardziej oplaca sie
    rozkladac wszystko na raty i trzymac pieniadze na najzwyklejszym koncie
    oszczednosciowym.

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2008-08-12 13:46:39
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
    > jeszcze nie mam tej karty, ale coraz bardziej ona mi sie podoba ;-)

    Wyrabiales ja normalnie czy na podstawie innej karty ? Czy przenoszac
    karte, musze ta stara zamknac ?

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2008-08-12 14:37:54
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Wyrabiales ja normalnie czy na podstawie innej karty ? Czy przenoszac
    > karte, musze ta stara zamknac ?

    do 5kzł karta wydawana na oswiadczenie, wystarczy zadzwonic na infolinie
    (najlepiej o 8.00 rano), 1 rok bez oplat a przy kolejnych warunek zwolnienia
    z oplaty raczej latwy do spelnienia

    zdecydowalem sie na ww. zwlaszcza ze wzgledu na bdb przeliczniki transakcji
    w "egzotycznych" walutach ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2008-08-12 14:46:56
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
    > do 5kzł karta wydawana na oswiadczenie, wystarczy zadzwonic na infolinie
    > (najlepiej o 8.00 rano), 1 rok bez oplat a przy kolejnych warunek zwolnienia
    > z oplaty raczej latwy do spelnienia

    Ja musialbym podjechac do oddzialu, bo nie mam czasu mijac sie z kurierami.

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2008-08-12 17:39:50
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Ja musialbym podjechac do oddzialu, bo nie mam czasu mijac sie z
    > kurierami.

    do mnie najpierw kurier zadzwonil i sie umowilismy na konkretna godzine (byl
    b.punktualny!)

    oczywiscie nie obylo sie bez zgrzytu, bo na infolinii prosilem o wyslanie
    kuriera na adres do koresondencji, a kobita oczywiscie wyslala go na
    zameldowania, ale ww. wczesniej zadzwonil i nie bylo problemu ;-))

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2008-08-12 19:00:03
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    RobertS pisze:

> [...]
    > kuriera na adres do koresondencji, a kobita oczywiscie wyslala go na
    > zameldowania, ale ww. wczesniej zadzwonil i nie bylo problemu ;-))

    Wlasnie na wyciagu dostalem informacje, ze za aktywnoac zostalem
    zwolniony z oplaty rocznej.

    Tyle, ze karte wyrabialem w pazdzierniku.
    Wynika z tego, ze prawdopodobnie (oj, caly Polbank) wzieli pod uwage
    date rocznicy z karty - pracownicy tlocza dane karty na "czystych"
    kartach z wytloczona wczesniej data waznosci - moja rocznice ma czerwcowe.

    No bo nie sadze, zeby z 3-4 miesiecznym wyprzedzeniem informowali, ze
    juz sie "wykonalo" roczna norme? A moze?