  • 1. Data: 2008-08-12 19:23:06
    Temat: Kupno auta z Niemiec a kredyt
    Od: "Łukasz Z." <z...@w...pl>

    Witam szanownych uzytkownikow 4 kolek:)
    Ostatnio zaczalem sie rozgladac za samochodem i mam taki maly problem.Otoz
    chcialbym kupic samochod na kredyt, czyli podpisujac umowe z bankiem, bank
    przelewa kwote zawarta w umowie kupna sprzedazy na konto sprzedawcy.A jak
    to jest w sytuacji gdy ktos zajmuje sie sprowadzaniem samochodow do Polski,
    na umowie od Niemca ma kwote nizsza niz rzeczywista cena jaka zaplacil za
    auto, a ja chce od niego kupic taki samochod.Posrednik miedzy sprzedawca
    Niemieckim, a np. mna nie figuruje nigdzie.Rozumujac tym tropem bank
    udzieli mi kredyt tylko na kwote ktora widnieje na tej umowie gdzie strona
    jest Niemiec.Czy jest jakies inne wyjscie z sytuacji?Bardzo bede wdzieczny
    za pomoc.
    Łukasz

  • 2. Data: 2008-08-12 21:09:10
    Temat: Re: Kupno auta z Niemiec a kredyt
    Od: "RobertS" <b...@p...plusunTO>

    Sprawa jest prosta do załatwienia, wygląda to tak samo jak gdybyś chciał
    kupić samochód od osoby prywatnej oczywiście finansując go kredytem
    bankowym...

    1. odwiedź pobliskie komisy (może masz jakiś znajomy?) i zapytaj o
    pośrednictwo, będzie to wyglądało w ten sposób, że sprzedający
    (kimkolwiek jest) "wstawi" auto do komisu, a TY je z tego komisu kupisz,
    2. zaleta tego jest jeszcze taka, że unikniesz płacenia PCC (komis wystawi
    f-rę) i dodatkowo będziesz mógł skorzystać z często preferencyjnego kredytu
    bankowego oraz ubezpieczenia jakie są oferowane w tym komisie,
    3. całkowity koszt to prowizja jaką skasuje komis = kilka % praktycznie za
    nic, bo jego właściciel nie musi nawet tego samochodu na oczy widzieć,
    przeprowadzi tylko całą operację "papierowo", ale przecież zyskasz na ww.
    kosztach kredytu i ubezpieczenia,
    4. oczywiście auto będzie musiało być zarejestrowane, opłacone podatki,
    ubezpieczenia itp...ale tych kosztów i tak nie mógłbyś uniknąć przy
    kredycie lub rejestracji samochodu...

    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-08-12 21:37:46
    Od: "marian w" <k...@b...pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...plusunTO> napisał w wiadomości
    pl...

> [...]
    > kredytu
    > bankowego oraz ubezpieczenia jakie są oferowane w tym komisie,

    nie wprowadzaj ludzi w blad co do preferencyjnego kredytu !!

  • 4. Data: 2008-08-12 21:50:25
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > nie wprowadzaj ludzi w blad co do preferencyjnego kredytu !!

    napisałem "CZĘSTO" a to oznacza, że kredyt może być oferowany na lepszych
    warunkach niż w banku lub nie...

    spotkałem się z taką sytuacją w kilku przypadkach, poza tym kolo ma
    konkretny problem i jakoś nie widzę, abyś mu jakoś próbował pomóc tylko
    czepiasz się słówek...może coś konstruktywnego?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2008-08-12 22:12:43
    Od: "Łukasz Z." <z...@w...pl>

    Dnia Tue, 12 Aug 2008 23:50:25 +0200, RobertS napisał(a):

> [...]
    > konkretny problem i jakoś nie widzę, abyś mu jakoś próbował pomóc tylko
    > czepiasz się słówek...może coś konstruktywnego?

    RobertS dzieki za pomoc:)

  • 6. Data: 2008-08-12 23:23:55
    Od: "marian w" <k...@b...pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > konkretny problem i jakoś nie widzę, abyś mu jakoś próbował pomóc tylko
    > czepiasz się słówek...może coś konstruktywnego?

    w takim razie prosze, podaj stawke preferencyjnego kredytu ktory bierzesz w
    komisie na auto uzywane.

  • 7. Data: 2008-08-13 07:02:02
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    czy przeczytales jaki problem ma Łukasz? nie chodzi mu o najtanszy kredyt
    tylko o jego uzyskanie w konkretnej sytuacji! czytaj ze zrozumieniem!

    a preferencyjny kredyt nie musi polegac na tym, ze jest on najtanszy, dla
    niektorych liczy bardziej prostota jego uzyskania...

    dlatego na przyszlosc zastanow sie zanim napiszesz bezsensowna uwage,
    Łukaszowi ona nie pomogla

    EoT

  • 8. Data: 2008-08-13 10:30:31
    Od: "marian w" <k...@b...pl>

> [...]
    > niektorych liczy bardziej prostota jego uzyskania...
    >
    > dlatego na przyszlosc zastanow sie zanim napiszesz bezsensowna uwage,

    nie pisalem do Lukasza tylko do Ciebie , dlatego podaj przyklad warunkow
    takiego preferencyjnego kredytu wtedy podyskutujemy bo wg moich wiadomosci
    sprawa wyglada inaczej

    co do reszty wypowiedzi preciez sie nie czepiam, jest w miare logiczna i tak
    sie praktykuje, chodzi mi o to ze piszac PREFERENCYJNY wprowadzasz ludzi w
    blad.

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2008-08-13 11:24:53
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    RobertS pisze:
    > 1. odwiedź pobliskie komisy (może masz jakiś znajomy?) i zapytaj o
    > pośrednictwo
    jest jeszcze inne rozwiązanie - jeden z banków samochodowych ma ofertę
    "Gotówka na samochód" - dostajesz gotówkę ściągasz samochód i
    rejestrujesz. Następnie możesz (ale nie musisz) wystąpić do banku o
    ustanowienie zabezpieczenia na samochodzie - wówczas obniżą
    oprocentowanie. Jest to oferta dla osób z dobrą historią w BIK.

  • 10. Data: 2008-08-13 19:19:56
    Od: "Łukasz Z." <z...@w...pl>

    Dnia Wed, 13 Aug 2008 13:24:53 +0200, Radek Wroclawski napisał(a):

> [...]
    > ustanowienie zabezpieczenia na samochodzie - wówczas obniżą
    > oprocentowanie. Jest to oferta dla osób z dobrą historią w BIK.

    Mozesz napisac jaki to bank?