  • 41. Data: 2011-08-07 08:44:56
    Temat: Re: Awaria Bitomat.pl najprawdopodobniej zakonczona utrata srodkow
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    m4rkiz napisał(a) :
> [...]
    18893,4812771,1,prasa-detal

    > ekhm... a czytales ten artykul?

    hmmm... Zanim napisałem? Tak :-)
    Artykuł napisany kilka dni po wpadce. Jednakże nie wspomniano w nim
    o zagrożeniach z niej wynikających. Że całe zgromadzone środki idą,
    najprawdopodobniej, w p... eeee... w przestrzeń.

    > dla mnie brzmi bardziej jak przestroga,

    Dla mnie jak zachęta do nowej, rewelacyjnej technologii dla będących
    na fali. Jako zasłonę dymną wrzucono trochę dziegciu. Typowe
    działania odwracające uwagę od istoty problemu - nie mamy twoich
    środków, ale złapiemy innych jeleni.

    Nie wierzę w bezinteresowność podobnych publikacji tuż po wielkich
    wpadkach.

    > w kwestii dodatkowej - przez kogo mialby byc sponsorowany?

    Mnie się pytasz? Korzyści nie muszą być w brzęczącej monecie.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 42. Data: 2011-08-07 10:51:03
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    Zbynek Ltd. wrote:
    > Nie wierzę w bezinteresowność podobnych publikacji tuż po wielkich
    > wpadkach.

    ekhm po raz drugi...
    jakis pomniejszy polski kantor przez glupote wtopil 17 tysiecy z
    7 milionow btc w obiegu, czy strata 0.2% btc jest wialka wpadka
    mozna dyskutowac, ale i tak glownym rynkiem btc jest usa

    nie twierdze ze to niemozliwe, ale jakos slabo widze kto moglby
    tu kogos sponsorowac, chociaz biorac pod uwage ze zostaje jeden
    kantor w europie mogliby wybrac ten moment zeby sprobowac zaistniec

  • 43. Data: 2011-08-07 18:35:36
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (07.08.2011 12:51), m4rkiz wrote:

    > ekhm po raz drugi...
    > jakis pomniejszy polski kantor przez glupote wtopil 17 tysiecy z
    > 7 milionow btc w obiegu, czy strata 0.2% btc jest wialka wpadka
    > mozna dyskutowac,

    Jeżeli pomniejszy kantor traci 0.2 całości waluty na świecie, to tak -
    to jest dość spora wpadka.

    p. m.

  • 44. Data: 2011-08-08 07:30:52
    Od: xbartx <b...@h...net>