    From: Bartek <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Automatyczna spłata KK w Polbanku
    Date: Sat, 19 Feb 2011 10:33:15 -0800 (PST)

    Witam,

    Moja KK Polbank-Era jest spłacana automatycznie z konta
    oszczędnościowego. Normalnie, spłata następuje 21 dnia każdego
    miesiąca. Dzisiaj, logując się do systemu, okazało się, że bank już
    pobrał sobie odpowiednią kwotę, z datą księgowania na 21 lutego. Jak
    dla mnie jest to nie fair, ponieważ tracę przez to odsetki za dwa dni,
    które miałbym, jeśli te pieniądze wciąż byłyby na koncie. Druga
    sprawa, to jeśli okres bezodsetkowy wynosi x dni, to powinien być
    przez bank respektowany.
    W poniedziałek mam zamiar zwrócić się z prośbą o wytłumaczenie
    zaistniałej sytuacji.
    Ktoś się orientuje, czy to już zdarzało się wcześniej?