  • 1. Data: 2002-08-05 19:45:11
    Temat: AmerBank
    Od: <d...@w...home.pl>

    Czy ktos z grupowiczow moze sie podzielic opinia o w/w banku????

    Pozdrawiam

    Mariusz

  • 2. Data: 2002-08-05 19:57:52
    Temat: Re: AmerBank
    Od: <d...@w...home.pl>

    Nie dodalem ze to pilne:-((((

    pozdrawiam

    Mariusz

  • 3. Data: 2002-08-06 05:35:08
    Od: "loomer" <n...@N...onet.pl>

    > Czy ktos z grupowiczow moze sie podzielic opinia o w/w banku????

    Był zamieszany w jakieś tam afery i niejasne interesy, ale nie znam
    szczegółów.

  • 4. Data: 2002-08-06 07:48:14
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik <d...@w...home.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos z grupowiczow moze sie podzielic opinia o w/w banku????

    Co Ciebie interesuje?

    Karol

  • 5. Data: 2002-08-06 19:27:49
    Od: <d...@w...home.pl>

    > Co Ciebie interesuje?
    >
    > Karol

    Jak w temacie. Interesuja mnie opinie ewentualnych klientow w/w banku. Z tego
    co widze (znajoma ma konto) - amerbamk, nie ma ochoty wyplacac swoim klientom
    pieniedzy, co wiecej, nie ma zamiaru informowac o tym ze np. cos jest nie tak z
    przelewem. Mojej znajomej pieniadze (nie male) leza sobie grzecznie w amerbanku
    od kilku dni a bank mowi ze nie wyplaci bo cos tam... i zero szczegolow. A jest
    moze jakas instytucja nadrzedna do ktorej mozna kierowac skargi na dzialalnosc
    banku???

    pozdrawiam

    Mariusz

  • 6. Data: 2002-08-06 20:05:09
    Od: "Rafal M" <markii@NO_SPAMpoczta.gazeta.pl>

> [...]
    jest
    > moze jakas instytucja nadrzedna do ktorej mozna kierowac skargi na

    Najpierw musi zlozyc reklamacej w tym banku.
    A pozniej arbiter.
    http://www.zbp.pl i tam arbiter bankowy