  • 1. Data: 2011-02-09 11:35:50
    Temat: Alior sie nie wysilil-konta oszczednosciowe
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Od dzis wprowadzili konta oszczednosciowe z dzienna kapitalizacja, ale
    oprocentowanie w PLN-3.25% w porownaniu np. z Meritum 4.5% wypada blado.
    Dla walut to juz w ogole oprocentowanie takiego konta jest smieszne-0.2% dla
    USD, CHF i EUR;0.4% dla GBP. Dla porownania konta oszcz. w BZWBK dla EUR i
    GBP- 1%.

    PS
    Lepiej rozszerzyliby oferte lokat walutowych z dzienna kap. na inne waluty
    niz USD, EUR oraz dodali inne terminy niz 180-dni. Natomiast zmienianie
    kapitalizacji na dzienna przy oproc. 0.2% jest 'strasznie' pomyslowe.

  • 2. Data: 2011-02-09 19:10:44
    Temat: Re: Alior sie nie wysilil-konta oszczednosciowe
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 09 Feb 2011 12:35:50 +0100, Krzysztof napisał(a):

> [...]
    > waluty niz USD, EUR oraz dodali inne terminy niz 180-dni. Natomiast
    > zmienianie kapitalizacji na dzienna przy oproc. 0.2% jest 'strasznie'

    No Alior dobrze się zapowiadał ale pokonała go chyba szara rzeczywistość.
    Aczkolwiek nie ma też co narzekać. Ja Aliora używam do przelewów i tutaj
    sprawdza się wyśmienicie szczególnie z tymi powiadomieniami na maila -
    zaryzykuję i powiem, że jest to wzorowa implementacja konta do przelewów.

    Xenocide

  • 3. Data: 2011-02-09 20:45:40
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Aczkolwiek nie ma też co narzekać. Ja Aliora używam do przelewów i tutaj
    >sprawdza się wyśmienicie szczególnie z tymi powiadomieniami na maila -
    >zaryzykuję i powiem, że jest to wzorowa implementacja konta do przelewów.

    Rzeczywiście z przelewami jest wyśmienicie. Należy podkreślić też czas. I
    sesja z mB - 5:50, z Aliora - 9:00. II z mB - 10:00, z Aliora - 13:00.
    Troszeczkę szkoda tylko braku trzeciej przychodzącej.

  • 4. Data: 2011-02-09 21:16:39
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message

> [...]
    > sprawdza się wyśmienicie szczególnie z tymi powiadomieniami na maila -
    > zaryzykuję i powiem, że jest to wzorowa implementacja konta do przelewów.

    Tak, najlepiej to funkcjonuje jako konto bez karty do przelewow i zlecen
    stalych oraz jeszcze dodatkowo jako alternatywa dla Getina w lokatach
    walutowych z mozliwoscia obslugi przez net, czego niestety brak w starym
    Getinie.

  • 5. Data: 2011-02-10 14:53:05
    Od: mk <h...@p...onet.pl>

    Krzysztof wrote:

> [...]
    > stalych oraz jeszcze dodatkowo jako alternatywa dla Getina w lokatach
    > walutowych z mozliwoscia obslugi przez net, czego niestety brak w starym
    A jak jest szansa (jesli jakakolwiek )na dostanie karty kredytowej bez
    stalych wplywow na konto w Aliorze?

  • 6. Data: 2011-02-10 15:53:31
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "mk" <h...@p...onet.pl> wrote in message

    > A jak jest szansa (jesli jakakolwiek )na dostanie karty kredytowej bez
    > stalych wplywow na konto w Aliorze?

    Taka sama jak w innych bankach, nie musisz miec wplywow na konto w danym
    banku, zeby wnioskowac o KK. wystarczy doniesc np. wydruki wplywow do innego
    banku oraz inne wymagane zaswiadczenia o zatrudnieniu/pobieraniu emerytury i
    na tej podstawie zalatwiac.

  • 7. Data: 2011-02-10 19:22:28
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    xbartx wrote:

> [...]
    > sprawdza się wyśmienicie szczególnie z tymi powiadomieniami na maila -
    > zaryzykuję i powiem, że jest to wzorowa implementacja konta do przelewów.

    tak, alior jako elektroniczna platforma bankowa do przelewow,
    operacji na gieldzie, automatycznego doladowania prepaid-ow
    jest ze swoimi dosc innowacyjnym portalem i powiadomieniami
    na e-maila calkiem ok w porownaniu do innych bankow.

    przy kartach debetowych za duzo kombinuja i wole juz statystycznie
    debetowke z eurobanku z 95gr miesiecznej oplaty i 1pln prowizja
    za wyplate w bankomacie obcym niz te 5/9pln w aliorze.

    co do kredytowki, to mastercard z lukas/tesco wydaje sie najtanszy
    dla szarego obywatela i daje do 5/10gr rabatu na paliwo na stacjach
    tesco. zawsze to na jakies piwo styknie po tankowaniu :)

  • 8. Data: 2011-02-10 22:55:23
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 10 Feb 2011 20:22:28 +0100, Paweł napisał(a):

    > przy kartach debetowych za duzo kombinuja i wole juz statystycznie
    > debetowke z eurobanku z 95gr miesiecznej oplaty i 1pln prowizja za
    > wyplate w bankomacie obcym niz te 5/9pln w aliorze.

    Debetówkę z Aliora można odpowiednio "prowadzić" i nie płacić za
    korzystanie z niej - poszukaj w archiwum grupy.

    Xenocide

  • 9. Data: 2011-02-11 07:29:28
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    xbartx pisze:

    > Debetówkę z Aliora można odpowiednio "prowadzić" i nie płacić za
    > korzystanie z niej - poszukaj w archiwum grupy.

    A czy ktoś testował, czy nieaktywną debetówką da się wpłacić coś do
    wpłatomatu? To by mi się przydało. :-)

    --
    MiCHA

  • 10. Data: 2011-02-11 07:37:20
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    xbartx pisze:

    > Aczkolwiek nie ma też co narzekać. Ja Aliora używam do przelewów i tutaj
    > sprawdza się wyśmienicie szczególnie z tymi powiadomieniami na maila -
    > zaryzykuję i powiem, że jest to wzorowa implementacja konta do przelewów.

    Prawie, ale są też pewne "ale":
    - po wprowadzeniu kodu z esemesa nie działa "Enter" jako zatwierdzenie
    operacji (trzeba ruszyć myszą i kliknąć w guzik)
    - za małe możliwości edycji zleceń stałych - nie da się np. zmienić daty
    najbliższego zlecenia. (Przez to nie ma możliwości ręcznego "pominięcia"
    jednego wykonania. Co pół roku mam problem, bo zawsze mam nadpłatę za
    wodę i powinienem sobie to potrącić z płatności za mieszkanie...)

    Poza tym super.

    --
    MiCHA