  • 1. Data: 2008-12-13 10:59:01
    Temat: Alior - konkursowe 100 zł
    Od: "tompod@" <t...@g...com>

    Czekam już 8 dni i kasy nie ma na koncie.
    Pani z partyline mówiła, że bank ma 30 dni na przelanie kasy czyli
    pozostaje mi czekać.
    Ile Wy czekaliśćie na konkursową stówę?

  • 2. Data: 2008-12-13 11:05:38
    Temat: Re: Alior - konkursowe 100 zł
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    sob, 13 gru 2008 o 11:59 GMT, tompod@ napisał(a):

    > Czekam już 8 dni i kasy nie ma na koncie.
    > Pani z partyline mówiła, że bank ma 30 dni na przelanie kasy czyli
    > pozostaje mi czekać.
    > Ile Wy czekaliśćie na konkursową stówę?

    Dostelem w dniu podpisania umowy

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ GEEK CODE [Version: 3.12]: GCM dpu s+:- ]
    [ Ekg: #3781111 ][ a--- C+++ UL++ P+ L+++ E--- W+++ N+++ ]

  • 3. Data: 2008-12-13 11:08:19
    Od: "gerger" <g...@p...onet.pl>

    Czekam już 8 dni i kasy nie ma na koncie.
    Pani z partyline mówiła, że bank ma 30 dni na przelanie kasy czyli
    pozostaje mi czekać.
    Ile Wy czekaliśćie na konkursową stówę?

    Nic.
    Założyłem konto w oddziale , wróciłem do domu , zalogowalem się ,
    a pieniądze już były.

    pozdrawiam

    gerger

  • 4. Data: 2008-12-13 11:14:13
    Od: "LW" <nospam.lukaszx12@o_x2_.pl>

    Czekam już 8 dni i kasy nie ma na koncie.
    Pani z partyline mówiła, że bank ma 30 dni na przelanie kasy czyli
    pozostaje mi czekać.
    Ile Wy czekaliśćie na konkursową stówę?

    Dostałem w ten sam dzień kiedy otworzyłem konto

  • 5. Data: 2008-12-13 11:18:15
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 13 Gru, 11:59, "tompod@" <t...@g...com> wrote:
    > Czekam już 8 dni i kasy nie ma na koncie.
    > Pani z partyline mówiła, że bank ma 30 dni na przelanie kasy czyli
    > pozostaje mi czekać.
    > Ile Wy czekaliśćie na konkursową stówę?

    Ta pani z banku coś prawdy nie mówiła, ponieważ w mailach do
    konkursowiczów bank się deklarował do przelania 100 zł w ciągu 7 dni.
    Proponuję odszukać mail z taką informacją i zadzwonić na partyline
    jeszcze raz.

  • 6. Data: 2008-12-13 11:30:09
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Brzezi" <b...@g...com> wrote in message

    > Dostelem w dniu podpisania umowy

    Maja 7 dni na przelanie, tak informowali w oddziale. W moim przypadku
    zmiescili sie w tym terminie. Zglos reklamacje w oddziale.

  • 7. Data: 2008-12-13 11:46:23
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:slrn.pl.gk75o2.iui.brzezi@localhost.localdomain
    , *Brzezi* wrote:

    > Dostelem w dniu podpisania umowy

    Ja w ciagu 24h.
    Swoja droga bo jakos nie zauwazylem zeby ktos o tym napisal.
    Przy rejestracji w konkursie mozna bylo sobie wybrac ostatnie cyfry
    rachunku.
    I faktycznie konto ktore zalozylem ma wybrane przeze mnie cyfry jako 6
    ostatnich :-)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 8. Data: 2008-12-13 11:51:35
    Od: "tompod@" <t...@g...com>

    > Proponuję odszukać mail z taką informacją i zadzwonić na partyline
    > jeszcze raz.
    Dzięki :)
    Sprawdziłem pocztę - mają 7 dni ale ROBOCZYCH.

    "W ciągu siedmiu dni roboczych od założenia konta, zostanie na to
    konto przelana nagroda pieniężna, zdobyta w Konkursie."

    Tak więc poczekam do wtorku.

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2008-12-13 13:25:01
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Uzytkownik tompod@ napisal:
    > Czekam już 8 dni i kasy nie ma na koncie.
    > Pani z partyline mówiła, że bank ma 30 dni na przelanie kasy czyli
    > pozostaje mi czekać.
    > Ile Wy czekaliśćie na konkursową stówę?

    Żona dostała w dniu podpisania umowy.
    Ja, po podpisaniu umowy i zalogowaniu się zauważyłem, że stówka leży na
    moim koncie juz parę dni, bo zdążyła obrosnąć w 12gr odsetek ;)

    Tak więc w woim przypadku jest coś nie tak i lepiej interweniować.

    --
    pozdr.
    ls

  • 10. Data: 2008-12-13 21:35:46
    Od: MM <s...@s...invalid>

    tompod@ <t...@g...com> wrote:
    > Czekam już 8 dni i kasy nie ma na koncie.
    > Pani z partyline mówiła, że bank ma 30 dni na przelanie kasy czyli
    > pozostaje mi czekać.
    > Ile Wy czekaliśćie na konkursową stówę?

    Konto zalozone wczoraj (12 grudnia), konkursowej stowy na razie brak -
    wg infolinii ma byc do 7 dni roboczych (= do 23 grudnia), zobaczymy.
    Moze chca przez te 11 dni kalendarzowych potrzymac polowe na O/N 11% ;)

    Pani pytala czy zamierzam aktywnie korzystac z konta - jakby chciala
    wybadac, czy zakladam konto tylko dla tej stowy ;). Sie zobaczy - jak
    nie bedzie jakichs dziwnych wpadek, to czemu nie...

    Na poczatku bylo drobne zaciecie z obsluga internetowa (po wpisaniu CIF
    nie przychodzil kod SMS), trzeba bylo aktywowac telefoniczna, po czym
    Pan konsultant stwierdzil ze cos tam "zrestartowal" i wtedy juz poszlo.

    Marek