  • 1. Data: 2014-01-11 13:08:27
    Temat: Konkurs VISA - artykuł na blogu SAMCIKA
    Od: "aa" <a...@w...pl>

    Witam
    oto link do artykułu
    http://samcik.blox.pl/2014/01/Dziwny-konkurs-Visy-dl
    aczego-tablety-i-kase.html

    i do strony ze zwyciężcami konkursu SOCHI
    https://www.visa.pl/visa_w_polsce/zlota_strefa/promo
    cje/sochi2014/winners.aspx

    jakby to powiedzieć 'botom' gratulujemy wygranych :)
    i do tego zobaczcie przestali publikować zwycięzcó osttani wpis to
    03.12.2013 - chyba wtedy własnie właczyli 'captcha'

    Jakie macie czasy wprowadzania ?
    - Pytania się powtarzają mój max to 8 sekund - ale trzeba przeczytać pytanie
    zaznaczyć i OK
    - Na głupiego Jasia bez czytania tylko klikanie to 4 sekundy
    To jakie czasy wykręcają wygrywający tego jestem ciekaw.

    pozdrawiam