  • 11. Data: 2004-03-31 20:29:54
    Temat: Re: Agencje Grosik, Mieszko i inne w tym typie
    Od: sebol <l...@s...pl>

    kursor wrote:

    > a ja u takich nigdy nic nie zaplace
    > mam kolo siebie cos takiego, nazywa sie chyba "Elixir"
    > jest to sp. z o.o. - i wlasnie to zoo mi sie nie podoba

    ROFL :] a czym ma byc? Banki to S.A. czyli z punktu twojego punktu
    widzenia jeszcze gorzej. Pomijajac fakt ze sa bankami i podlegaja pod
    dodatkowe przepisy bankowe.

    --
    l...@s...pl

  • 12. Data: 2004-03-31 21:52:10
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl> napisał w
    wiadomości news:c4cvnr$aui$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > caly dzien pieczolowicie gromadzimy pieniazki i kwity, wplacamy do banku,
    > pozniej przelewamy (najlepiej z jakiegos e-banku) na docelowe konta, na
    > które pieniadze mialy byc przeznaczone. Cala biznes jest (chyba) oplacalny
    > jedynie wtedy, gdy mamy konto w banku, które umozliwia darmowe przelewy
    > przez internet (lub za niska oplata).
    > I jeszcze jedno - czy na taka dzialalnosc sa potrzebne jakies zezwolenia,
    > moze beda potrzebne od 1 maja - po wejsciu do UE ??
    > Czy moze ktos z grupowiczów prowadzi taki punkt albo sie tym interesowal?
    (a
    > moze korzysta z takiego?)
    >
    > pozdr
    > Krzysiek

    Pieniądze skasowane w ciągu całego dnia są ściągane następnego dnia z
    twojego rachunku poleceniem zapłaty. Sam musisz jakoś je wpłacić, albo
    wieczorem albo rano.
    Polecenie zapłaty najczęściej jest darmowe, albo pobierają minimalne
    prowizje np 0,50zł

    Piotr

  • 13. Data: 2004-03-31 22:41:58
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "sebol" <l...@s...pl> napisał w wiadomości

    > ROFL :] a czym ma byc?

    Ja tam bym zdecydowanie wolał, żeby to była spółka osobowa. Przynajmniej
    wiadomo kogo ścigać w razie ewentualnych problemów i odpowiedzialność nie
    jest ograniczona.

    > Banki to S.A. czyli z punktu twojego punktu
    > widzenia jeszcze gorzej. Pomijajac fakt ze sa bankami i podlegaja pod
    > dodatkowe przepisy bankowe.

    Hm, SA jest przecież znacznie bardziej wiarygodne niż z o.o. (co do zasady
    naturalnie), więc o co chodzi?

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 14. Data: 2004-03-31 22:52:27
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    sebol <l...@s...pl> wrote in news:c4f9h0$9up$1@news.onet.pl:

    /ciach.../

    > tak - a sprawdzales ile % je posiada?

    Ile % czego ?

    > importuje sie <z> czegos.

    Nie bylem nigdy w Grosiku ani innym przybytku tego typu, ale chyba praca
    tamtejszego kasjera nie polega wylacznie na przybiciu stempla i pobraniu
    pieniedzy ? (Polega ?)

    > albo i mniej

    Doprecyzuj za jaki okres to ma byc czynsz.

    Wojtek

  • 15. Data: 2004-04-01 07:07:15
    Od: "Tomasz " <n...@g...pl>

    Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> napisał(a):

    > sebol <l...@s...pl> wrote in news:c4dtmi$32n$1@news.onet.pl:
    >
    > /ciach.../

    > A slyszales o systemach wykorzystujacych kody kreskowe ?

    No niestety nie wszystkie rachunki mają kody kreskowe.
    Po za tym trzeba uważać na zmiany kont wystawców rachunków - bo wtedy
    przelejesz pieniądze w niewłaściwe miejsca i reklamacje gotowe.

    > Agencje typu Grosik, Chrobry, Mieszko sa prawdopodobnie calkiem dobrze
    zorganiz
    > owane
    > i nie jest to taka prosta sprawa.

    Też tak uważam. Manufaktura ręczna nie pozwoli rozwinąć tego biznesu.

    Tomasz
    <NOTO>

  • 16. Data: 2004-04-01 07:55:43
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > ROFL :] a czym ma byc? Banki to S.A. czyli z punktu twojego punktu
    > widzenia jeszcze gorzej. Pomijajac fakt ze sa bankami i podlegaja pod
    > dodatkowe przepisy bankowe.

    mega ROTFL do kwadratu
    no koments

    kursor

  • 17. Data: 2004-04-02 11:40:02
    Od: "Tomasz " <n...@g...pl>

    Piotr <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > wieczorem albo rano.
    > Polecenie zapłaty najczęściej jest darmowe, albo pobierają minimalne

    A możesz mi powiedzieć jak skojarzyłeś Polecene Zapłaty z agencjami typu
    Grosik ?

    Tomasz
    <NOTO>

  • 18. Data: 2004-04-02 13:50:24
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Tomasz napisał:

    > A możesz mi powiedzieć jak skojarzyłeś Polecene Zapłaty z agencjami typu
    > Grosik ?

    Dostał rachunek, kazali mu go zapłacić i to się nazywa "polecenie
    zapłaty" ;-)

    K.

  • 19. Data: 2004-04-02 20:09:17
    Od: sebol <l...@s...pl>

    Tomasz Waszczynski wrote:

    > Ja tam bym zdecydowanie wolał, żeby to była spółka osobowa. Przynajmniej
    > wiadomo kogo ścigać w razie ewentualnych problemów i odpowiedzialność nie
    > jest ograniczona.

    jakbym tak patrzyl to w zasadzie nie mogl z zadna normalna firma sie
    zadawac :] Kazda wieksza firma jest z reguly kapitalowa.

    > Hm, SA jest przecież znacznie bardziej wiarygodne niż z o.o. (co do zasady
    > naturalnie), więc o co chodzi?

    powinny posiadac wiekszy kapital - i dlugi tez ;). Roznica polega na tym
    ze w spolce zoo zarzad odpowiada solidarnie majatem prywatnym jezeli
    komornik przeprowadzic bezskuteczna egzekucje wobec spolki - natomiast
    przy SA mozna im nagwizdac :D

    --
    l...@s...pl

  • 20. Data: 2004-04-02 20:09:52