  • 91. Data: 2011-03-17 20:10:44
    Temat: Re: A jednak "Oferta dla Ciebie" dziala, działa ale powoli
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >"neoniusz" wrote in message news: A u mnie, mimo wydania VP i zmaksowania
    >VC, dalej wisi spora OdC i zastanawiam sie czy nie sprobowac jeszcze cos
    >wydoic ;)

    Gwoli przypomnienia, powtórzę ostatnią zmianę statusu:
    Zakończenie procesu 14-03-2011, 11:44 Zakończenie procesowania wniosku -
    wydanie karty kredytowej
    Kolejny krok to wiadomość w systemie transakcyjnym z 16-03-2011 - Limity
    autoryzacyjne na Twojej karcie kredytowej:
    Witaj, otrzymałeś kartę kredytową mBanku. W momencie wydania karty kwotowe
    limity autoryzacyjne dla transakcji internetowych, korespondencyjn­ych i
    telefonicznych są domyślnie ustawione na 0 zł. Jeżeli chcesz dokonywać tego
    typu płatności, zmień limity autoryzacyjne dla transakcji internetowych oraz
    MO/TO w serwisie transakcyjnym lub korzystając z pomocy Operatora mLinii.
    Kombinuję, że karta jutro dotrze.
    Poza tym zmieniła się OdC. Znikła kk, kg wzrósł z 50 na 85 tyś., ko nadal
    16.
    W międzyczasie raz przenocował zwrot z US w kwocie 2328, wszystkie konta i
    lokaty cały czas stan 0.00

  • 92. Data: 2011-03-18 16:45:12
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Kombinuję, że karta jutro dotrze.
    >Poza tym zmieniła się OdC. Znikła kk, kg wzrósł z 50 na 85 tyś., ko nadal
    >16.

    Dobrze kombinowałem, karta trafiła w moje łapki.
    Dziś propozycja kg już tylko 39 tyś, chociaż przy 85 był termin ważności 31
    marca

  • 93. Data: 2011-03-19 21:57:53
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-03-17 21:10, mx pisze:
    > Poza tym zmieniła się OdC. Znikła kk, kg wzrósł z 50 na 85 tyś., ko
    > nadal 16.
    > W międzyczasie raz przenocował zwrot z US w kwocie 2328, wszystkie konta
    > i lokaty cały czas stan 0.00

    U mnie oferta stracila waznosc dzis, ale pojawila sie nowa, z waznoscia
    do kwietnia - spadla propozycja KO - teraz daja 48k. KG dalej wisi 100k.
    A co do obrotow to zastanawiam sie czy jak przeleje tam pieniadze, to
    czy zostawiac je, zeby sobie przenocowaly... Albo chociaz przelac na
    emaxa i zalozyc promocyjne lokaty na jeden dzien, zeby nie tracic
    odsetek. Ciekawe jak to zostanie zaliczone do "wplywow".