  • 81. Data: 2011-03-10 15:56:55
    Temat: Re: A jednak "Oferta dla Ciebie" dziala, działa ale powoli
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    > BTW gdzie wy widzicie taką ładną historię wniosków?

    >Wnioski-->Złożone wnioski-->Historia

    Nowy wpis na stronie Siódemki:
    7:02 Wydano kurierowi doręczającemu.

    Ale kurier przez cały dzień nie odezwał się

  • 82. Data: 2011-03-10 16:23:15
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-03-10 16:56, mx pisze:

    > Nowy wpis na stronie Siódemki:
    > 7:02 Wydano kurierowi doręczającemu.
    >
    > Ale kurier przez cały dzień nie odezwał się

    A mnie infolinka powiedziala, ze karte wyslali w poniedzialek. Podobno
    priorytetem. Cos chyba moj listonosz proznuje.
    W ogole sa skecze z doreczeniami z mbanku. Polowa listow przychodzi mi
    na adres zameldowania, a polowa na korespondencyjny. W systemie
    transakcyjnym zmienilem jakies pol roku temu... Odnowiona VC wyslali mi
    na zameldowania, te nowa podobno na korespondencyjny. Jakies badziewia
    reklamowe tez dzis ponoc przyszly na stary adres. Niezly burdel. Teraz
    kobita przez telefon mnie zapewniala, ze juz pozmieniala adres przy
    wszystkich rachunkach i kartach. Fajnie, ze musza to robic recznie dla
    kazdego produktu.

  • 83. Data: 2011-03-10 20:12:05
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 9 Mar 2011 20:21:48 +0100, mx napisał(a):

    > Tak to się powoli toczy:
    > (...)

    A ja mam wniosek-widmo. Tak go w placówce złożyli, że go nie widzę w
    systemie (nie "podpięty" pode mnie?). E-mail przyszedł. Wot, technika.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 84. Data: 2011-03-10 20:27:42
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    > Nowy wpis na stronie Siódemki:
    > 7:02 Wydano kurierowi doręczającemu.
    >
    > Ale kurier przez cały dzień nie odezwał się

    16:00 Zwrot przez kuriera (czyżby kurier sam umowę podpisał?). Siódemka
    zatrudniła byłych listonoszy? Zadzwonić problem? Ich oddział jest po ok. 3
    km od domu i pracy.
    A DHL też nie lepszy. Miałem mieć, umówiony przez Citi na dzisiaj, kontakt z
    kurierem, między 12 a 16 i też zero odzewu. Citi nr przesyłki nie podało.

  • 85. Data: 2011-03-10 20:50:52
    Temat: Re: A jednak "Oferta dla Ciebie" dziala, przynajmniej u mnie
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    NieLubieSpamu wrote:

    > mBank zaproponował swoje słowo pochodzące od
    > słowa angielskiego, choć faktycznie mógł napisać normalnie przetwarzanie.

    Nie mógł zaproponować, na tej samej zasadzie, co w dowcipie o tym
    dlaczego Chuck Norris nazywa się Chuck Norris...
    ;-)

    witrak()

  • 86. Data: 2011-03-11 10:55:47
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    > Mi karta dzisiaj przyszła, więc całkiem niezły czas mają.

    Moja "czarnulka" tez wlasnie przyszla. Niby wyslana byla 09.03, czyli
    dosc szybko.

  • 87. Data: 2011-03-11 18:00:59
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    W dniu 2011-03-11 11:55, neoniusz pisze:

    > Moja "czarnulka" tez wlasnie przyszla. Niby wyslana byla 09.03, czyli
    > dosc szybko.

    No i ja też dostałem dziś VE i VG (wysłane 9 i 10 marca) tak więc
    cieszmy się razem i korzystajmy z nich 'jak należy' ;)

    PS. Zaczynam wierzyć w PRIORYTET... wczoraj wysłane dziś u mnie ;)

  • 88. Data: 2011-03-14 16:27:41
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >A mnie infolinka powiedziala, ze karte wyslali w poniedzialek. Podobno
    >priorytetem. Cos chyba moj listonosz proznuje.

    Yes, yes, yes!

    Kurier przybył w piątek ok. 11, spotkał się zresztą z kurierem z Citi
    (konto). W Citi cisza, a z mBanku email przed południem (100% proponowanego
    limitu) i "Historia" cd.

    Wydanie karty 14-03-2011, 11:44 Wydanie wnioskowanej karty

    Modyfikacja danych Klienta 14-03-2011, 11:44 Modyfikacja danych
    Klienta w bazie danych mBanku

    Zakończenie procesu 14-03-2011, 11:44 Zakończenie procesowania
    wniosku - wydanie karty kredytowej

  • 89. Data: 2011-03-14 16:45:11
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-03-14 17:27, mx pisze:
    > Yes, yes, yes!

    A u mnie, mimo wydania VP i zmaksowania VC, dalej wisi spora OdC i
    zastanawiam sie czy nie sprobowac jeszcze cos wydoic ;)

  • 90. Data: 2011-03-14 16:46:57
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-03-14, neoniusz <n...@j...org> wrote:

    [...]

    > A u mnie, mimo wydania VP i zmaksowania VC, dalej wisi spora OdC i
    > zastanawiam sie czy nie sprobowac jeszcze cos wydoic ;)

    U mnie wisi identyczna kwota. :]

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl