  • 1. Data: 2011-03-04 13:49:36
    Temat: A jednak "Oferta dla Ciebie" dziala, przynajmniej u mnie
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    I to szybko dziala. W grudniu widzialem jakas smieszna "Oferte dla
    Ciebie" na kk z limitem 5000zl. Wypelnilem wniosek dwukrotnie i
    odrzucili. Pozniej oferty zniknely calkiem z uwagi na 3 miesieczna
    karencje. Od tego czasu zaczalem sie bawic z mbankiem i przelewalem
    sobie tam co miesiac kilkanascie tysiecy po kilka razy. Dzis pojawila
    sie nowa oferta, z limitem 50k na odnawialny (i KK) i 100000 na
    gotowkowy. No to jazda, zlozylem wniosek na maksymalny limit. Po 6 min
    SMS, zebym zatwierdzil umowe smsem, bo jest gotowa. Wlasnie podpisalem i
    mam komunikat:
    "Dziękujemy za zawarcie Umowy kredytu o korzystanie z karty kredytowej.
    Zgodnie z wnioskiem i zawartą Umową kredytu o numerze: BCSxxxxxxxx karta
    kredytowa zostanie wydana."
    I w taki prosty sposob mozna zrobic cos z doslownie niczego ;)
    Mam nadzieje, ze rzeczywiscie zwroca te 380zl za wydanie (w 3 miesiace
    wydac KK 1000zl)...

  • 2. Data: 2011-03-04 13:55:51
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-03-04, neoniusz <n...@j...org> wrote:

    [...]

    > "Dziękujemy za zawarcie Umowy kredytu o korzystanie z karty kredytowej.
    > Zgodnie z wnioskiem i zawartą Umową kredytu o numerze: BCSxxxxxxxx karta
    > kredytowa zostanie wydana."

    U mnie też zadziało i też na wysoką kwotę.
    Z tym, że w Multibanku i za wydanie 0 zł, więc nie mają czego zwracać. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2011-03-04 13:57:25
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    > U mnie też zadziało i też na wysoką kwotę.
    > Z tym, że w Multibanku i za wydanie 0 zł, więc nie mają czego zwracać. :)

    Ja niestety (a moze stety) nie wszedlem w zwiazek z Multi, bo
    przestraszylem sie "opiekuna Aquarius", ktory chcial ze mna planowac
    przyszlosc - juz o tym pisalem kiedys ;)

  • 4. Data: 2011-03-04 14:01:38
    Od: luc <b...@g...net>

    On 4 Mar, 14:49, neoniusz <n...@j...org> wrote:
> [...]
    > I w taki prosty sposob mozna zrobic cos z doslownie niczego ;)
    > Mam nadzieje, ze rzeczywiscie zwroca te 380zl za wydanie (w 3 miesiace

    LOL, mam takie same warunki. Jaką kartę wybrałeś? Bo platyna na
    stronie mbanku kosztuje 390 pln, a zwolnienie z opłaty za 1000 pln w 3
    m-ce?

    pzdrwm
    luc

  • 5. Data: 2011-03-04 14:03:46
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-03-04 15:01, luc pisze:
    > LOL, mam takie same warunki. Jaką kartę wybrałeś? Bo platyna na
    > stronie mbanku kosztuje 390 pln, a zwolnienie z opłaty za 1000 pln w 3
    > m-ce?

    Wlasnie platyne. 390zl rzeczywiscie, moj blad. Jeszcze upewnialem sie na
    infolinii, ze rzeczywiscie zwracaja i niby jest OK.

  • 6. Data: 2011-03-04 14:05:04
    Od: luc <b...@g...net>

    On 4 Mar, 14:55, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:
    > On 2011-03-04, neoniusz <n...@j...org> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > U mnie też zadziało i też na wysoką kwotę.
    > Z tym, że w Multibanku i za wydanie 0 zł, więc nie mają czego zwracać. :)

    Dostałem też ofertę w Multi i zastanawiam się, czy też da się za jej
    pomocą podwyższyć limit na obecnej KK AQ? Macie jakieś doświadczenia w
    tej materii?

    pzdrwm
    luc

  • 7. Data: 2011-03-04 14:06:26
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-03-04, neoniusz <n...@j...org> wrote:

    [...]

    > Ja niestety (a moze stety) nie wszedlem w zwiazek z Multi, bo
    > przestraszylem sie "opiekuna Aquarius", ktory chcial ze mna planowac
    > przyszlosc - juz o tym pisalem kiedys ;)

    Ja mam akurat fajnie. Wybrałem sobie mały, słabo widoczny oddział, więc
    moimi kontami to się chyba w sumie zastępca dyrektora zajmował ostatnio.
    Ale ja to lubię z bankierami sobie rozmawiać w sumie. Dlatego wolę Multi
    a nie mBank. Tam nie mam z kim pogadać. :-)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2011-03-04 14:17:06
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-03-04, luc <b...@g...net> wrote:

    [...]

    > Dostałem też ofertę w Multi i zastanawiam się, czy też da się za jej
    > pomocą podwyższyć limit na obecnej KK AQ? Macie jakieś doświadczenia w
    > tej materii?

    Nie da się. Oferta dla Ciebie jest tylko dla nowych produktów. Czyli np.
    jak masz kredyt odnawialny, to nowej oferty już nie dostaniesz, bo można
    taki mieć tylko jeden w koncie.

    Możesz sobie drugą kartę założyć, bo tu jest ograniczenie "jedna karta
    jednego typu". Ja sobie wymieniam VISA AQ na inną właśnie. Za rok
    znowu spróbuję. :) A kartę wykorzystam do zabawy z bluecash. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 9. Data: 2011-03-04 14:22:01
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Zwolnienie tylko za wydanie. Za rok musisz zapłacić 390 za przedłużenie,
    chyba że 35 tys wydasz przez rok nie licząc przelewów blucash.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 10. Data: 2011-03-04 14:36:12
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-03-04 15:22, Jan Werbinski pisze:
    > Zwolnienie tylko za wydanie. Za rok musisz zapłacić 390 za przedłużenie,
    > chyba że 35 tys wydasz przez rok nie licząc przelewów blucash.

    Wiem, wiem. Jeszcze nie mialem karty dluzej niz rok - oprocz zwyklej
    rybki mbankowej - wlasnie zeby uniknac oplat.