  • 81. Data: 2004-10-08 10:52:21
    Temat: Re: 700 tys. klientów mBanku
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > dla zasady :-))

    Hehehe ;-)

    > uwazam ze bank nie utrzymujacy oddzialow moze zaoferowac cos lepszego
    > niz marmury.

    No i oferuje - nawet w kategorii "cena za przelew" :-)

  • 82. Data: 2004-10-08 22:46:48
    Od: "hidie" <h...@o...pl>

    > On 2004-10-07 21:33, Glenn wrote:
    > [...]
    > No właśnie nie jestem pewien czy sobie "nienajgorzej radzi"  masz jakiś
    > dostęp do wyników finansowych mbanku ?(NIe _detalu_BRE_ tylko mBanku)
    >
    > KJ

    Było wiele razy na grupie, że od stycznia 2004 mBank pozostaje "na plusie"
    jesli chodzi o zysk brutto i w formule EBIDTA, zarówno w okresach miesięcznych
    (9) jak i kwartalnych (3)
    pozdr.
    hidie

  • 83. Data: 2004-10-08 22:51:55
    Od: "hidie" <h...@o...pl>

    dave:
    > ilu klientow przyroslo od wprowadzenia oplat ? A ilu przyroslo w
    > analogicznym okresie ub. roku ? Wtedy dopiero mozna porownac i ocenic...
    >
    > D.

    Witaj,
    wg nieoficjalnych, ale pewnych źródeł, wrzesień 2004 był rekordowym miesiącem
    pod względem liczby nowootworzonych rachunków eKONTO w całej, prawie
    czteroletniej historii mBanku. Pozostałe parametry akwizycji również we
    wrześniu osiągnęły swoje historyczne maksima lub się do nich bardzo zbliżyły.
    mBank wielokrotnie, choć nieoficjalnie informował, ze wpływ wprowadzenia opłaty
    za przelewy na akwizycję był niezauważalny
    pozdr
    hidie

  • 84. Data: 2004-10-09 08:19:33
    Od: "Artur SUROWIEC" <a...@s...waw.pl>

    napisał w wiadomości news:ck471t$rdt$1@news.onet.pl...
    > Mimo wszytko jednak - liczba zdobytych klientow - wzbudza szacunek.
    > Kasa pojawi sie za chwile.
    No właśnie! Studiuję utam gdzie Ty - konta w mBanku zakładają tu normalnie
    wszyscy. Tłumy! Póki co dostęp praktycznie tylko przez internet zapewnia
    pozytywną selekcję klientów. Na razie są to często młodzi ludzie, często
    jeszcze nie bogaci... jeszcze. Ogromna większość moich wybijających się
    znajomych - niezależnie od tego czy studiują informatykę, psychologię czy
    prawo posiada konta w mBanku.
    Mobilność - h.m. ostatnio chciałem założyć sobie jakieś lepsze konto niż
    mBankowe (bo mógłbym w końcu pożegnać się z najgorszym z tych które mam) -
    nie ma. Jestem mobilny i co z tego - byle gdzie nie pójde. Potrzebuje SFI,
    KK i krew by mnie zalała gdyby ROR i lokaty były jeszcze gorzej
    oprocentowne. Czy jest w tej sytuacji jakakolwiek konkurencja dla mBanku. No
    dla mnie nie, nawet jeśli wprowadzą opłaty.

    > Przykladowo karty kredytowe. Wiadomo, ze teraz to zaden rarytas (moze
    > pomijajac dobra obsluge przez inet). Mysla tam o zmianach w ofercie - ale
    > schodzi nad wyraz wolno. Jak sie okazuje - oprocentowanie mozna dac jak w
    > przypadku Raiffeisena czy Invest i BISE calkiem niskie. Mnie dziwi,
    dlaczego
    > oni OD RAZU takiego czegos nie przywalili?
    Tu się nie zgodzę. Istnieje jakościowa różnica między klientem mBanku a
    klientem RaiWanZena. Ten drugi zarabia nawet na 9.99%, bo większość klientów
    nie czai o co w tych kartach chodzi - znam to z autopsji, bo miałem praktyki
    w jednym z banków. Ludzie mają wytłuszczoną kwotę minimalną i tyle spłacają.
    Nie mam dostępu do statystyk, ale widziałem głównie ludzi z płaskimi
    elektronami, z wcale niewygórowanymi zarobkami, którzy co miesiąc
    przestraszeni przybiegają do banku z wyciągiem.
    W mBanku nie ma przestraszonych z wyciągiem w oddziale. Osoby, które
    decydują się na konto internetowe są obeznane z techniką i... wiedzą też jak
    działa KK i rzadziej płacą odsetki. Poza tym 9,99% to promocja. A co się
    tyczy BPH to dłuższe GP zapewni bankowi więcej wpływów z odsetek, bo
    przeciętny posiadacz konta w BPH nie będzie w stanie kontrolować swoich
    obciążeń, co przy 5X dniach niektórym się jeszcze udawało.

    Pozdrawiam!
    Artur A. Surowiec

  • 85. Data: 2004-10-09 08:51:50
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-09 00:46, hidie wrote:
    [...]

    > Było wiele razy na grupie, że od stycznia 2004 mBank pozostaje "na plusie"
    > jesli chodzi o zysk brutto i w formule EBIDTA, zarówno w okresach miesięcznych
    > (9) jak i kwartalnych (3)

    Enron też :-P
    A trochę bardziej serio.
    Zestawienie 3 wiadomości: w jednym czasie
    a) zysk
    b) pogłoski o fuzji sprzedarzy Comerzbanku
    c) oplaty za przelewy
    karze mi bardzo ostrożnie podchodzić do tych rewelacji.

    KJ

  • 86. Data: 2004-10-09 16:20:40
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > konkrety i liczby a nie pseudointeligencki belkot

    To właśnie były konkrety, a nie pseudointeligenckie naginanie rzeczywistości
    do własnych teoryjek :-)

  • 87. Data: 2004-10-09 16:48:28
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    hidie napisał(a) w wiadomości: <1...@n...onet.pl>...

  • 88. Data: 2004-10-10 13:29:27
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > ROTFL. dla ciebie tezy nieoficjalne bez liczb sa konkretem ?
    > Wspolczuje.

    Masz oficjalną liczbę kont, oficjalną liczbę klientów, oficjalną informację
    o stanie depozytów i oficjalną informację o dodatnim wyniku finansowym.
    Czego jeszcze potrzebujesz do przyjecia do wiadomości, że płatne przelewy
    nie miały znaczącego wpływu na "stan" banku? Przeskoczenia własnego stanu
    swiadomości i porzucenia przekonania, że gdy fakty nie potwierdzają Twoich
    teorii, to tym gorzej dla faktów :-) ?

  • 89. Data: 2004-10-10 14:25:35
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

  • 90. Data: 2004-10-11 00:35:45
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    JaKi napisał:

    > Sek chyba w kims kto zarzadza i komu klapki oczy swiat przeslonily i
    > wierzy dalej ze jest najlepszy. W ING bylo podobnie, po zmianach nie
    > dosc ze atakuja niezlymi produktami to wycofali sie z wczesniejszych
    > blednych decyzji. Zadufanie w sobie nie poplaca...

    Może bankowcy z ING czytają tę grupę? ;-)

    K.