  • 61. Data: 2004-10-07 22:47:53
    Temat: Re: 700 tys. klientów mBanku
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Krystek <k...@p...space.mailbox> wrote:
    > Ja też podejrzewam, że nie. Nie każdy może sobie ot tak konto w
    > Multibanku otworzyć.

    W najblizszej Gazecie Bankowej jest wywiad z SLem na ten temat - czekam z
    niecierpliwoscia

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 62. Data: 2004-10-08 05:03:33
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Fri, 08 Oct 2004 00:15:59 +0200,
    osoba podpisana: Krystek <k...@p...space.mailbox>
    napisała:
    [...]
    > Ja też podejrzewam, że nie. Nie każdy może sobie ot tak konto w
    > Multibanku otworzyć.

    A jakie są przeszkody ?
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    A fanatic is a person who can't change his mind and won't change the subject.

  • 63. Data: 2004-10-08 05:14:01
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Thu, 7 Oct 2004 21:53:40 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> napisał:

> [...]
    > pomijajac dobra obsluge przez inet). Mysla tam o zmianach w ofercie -
    > ale to
    > schodzi nad wyraz wolno. Jak sie okazuje - oprocentowanie mozna dac jak w
    > przypadku Raiffeisena czy Invest i BISE calkiem niskie. Mnie dziwi,
    > dlaczego
    > oni OD RAZU takiego czegos nie przywalili? A tak - wyniki maja malo
    > imponujace. Skoro ida w masowke - mogli tez tak zrobic z KK. Jesli
    > sprzedaz
    > przez internet tego produktu jest do bani (a trudnosci przeciez sa

    Dokładnie, nawet super akcje propmocyjne gdzie w ciegu jednego tygodia
    mozna bylo dostac karte gratis np. na podstawie rachunku. Po wstukaniu
    wszytskiego w albo sie okazalo, ze zdolnosci brak, albo ze zdolnosci sa,
    ale oni prosza jeszcze potwierdzenie z pracy - a tak dla pewnosci.
    Paranoja.

    > No ale mam nadzieje, ze sobie jakos poradza. :) chociaz konkurencja na
    > polskim rynku robi sie nad wyraz ciekawa! :)
    > BPH ciagle gdzies atakuje, PKO BP tez... Cos pieknego, cos pieknego.

    Sek chyba w kims kto zarzadza i komu klapki oczy swiat przeslonily i
    wierzy dalej ze jest najlepszy. W ING bylo podobnie, po zmianach nie dosc
    ze atakuja niezlymi produktami to wycofali sie z wczesniejszych blednych
    decyzji. Zadufanie w sobie nie poplaca...

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 64. Data: 2004-10-08 06:19:46
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > No i jak widać sprawdzają się przewidywania, że 50 gr od przelewu
    spowoduje
    > masowy odpływ klientów i upadek mbanku :-) Tylko jakoś chętnych do
    > odszczekiwania nie ma-poznikali, jak tensor gdy WIBOR zamiast spadać
    zaczął
    > piąć się w górę :-)

    SFI, proponuje zobaczyc ze klientow przybywa z powodu SFI.
    Jakos przyrostem kolejnego mln mld depozytow sie nie chwala a zawsze to
    czynili.

  • 65. Data: 2004-10-08 06:21:05
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Pozostaje pytanie, co miało na to największy wpływ - opłaty, przepływy do
    > SFI, czy sytuacja na rynku (spadek depozytów bankowych). Raczej
    przelewający
    > kasę nie są ankietowani na ten temat :-)

    Depozyty uciekly po czesci do SFI po czesci gdzie indziej. IMHO beda uciekac
    dalej
    no ale jesli BRE ma za duzo pieniedzy to po co im niech uciekaja jak bedzie
    trzeba to sie ich scignie

  • 66. Data: 2004-10-08 06:22:29
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Żenujące? Chyba sie zagalopowałeś, nie sądzisz?

    No tak w takim PKO BP jest 0,1% na ROR :))
    Tylko ze emaxa nikt nie uzywal do korzystania ciekawe jak bnardzo
    zmienjszyla sie wartosc na emaxach mysle ze to bylby ciekawy wskaznik.
    Pamietajcie ze zmniejszenie depozytow jest maly gdyz jednak czesc osob ma
    glowne konto w mbanku.

  • 67. Data: 2004-10-08 06:24:30
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > "Wartość depozytów zgromadzonych w mBanku to 2,8 mld zł, a aktywa
    > zgromadzone w Supermarkecie Funduszy Inwestycyjnych przekroczyły 340 mln
    zł.
    > "

    Tak slabo ? No to mizeria z tym SFI

  • 68. Data: 2004-10-08 06:27:41
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Twoich. Częśc ludzi przesiadła się na fundusze. Mnie raczej chodziło o co
    > innego - niektórzy z niezrozumiałą pewnością wieszczyli upadek banku z
    > powodu zmian w toip. I jakoś nikt nie pokwapił sie odszczekać - stąd
    > paralela z tensorem, który też był baaaardzo pewny swego w swoim czasie.

    Upadek za 50 groszy :) Toz to cud bankowy by byl.
    Mbank zaczyna tracic "kumplostwo" klientow. Narazie tego nei widac w
    finansach ale klient ktory zle mowi o
    swoim banku z czasem, powoduje problemy. mbank lasnowal sie na bank ktory
    jest twoim przyjacielem
    w koncu te "mbank jest kobieta" czy "rada klientow" itd to bylo takei
    zagranie. A tak te 50 groszy zepsulo im wizerunek.

  • 69. Data: 2004-10-08 06:29:36
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > I jeszcze jedno - Inteligo ma po 99 gr. i siakoś od nich do
    Multi/Lukasa/VW
    > tłumy nie walą ;-)))

    Inteligo ma PKO BP i to wystarczy.

  • 70. Data: 2004-10-08 06:30:14
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Może :-) Ale jak jeszcze nie przejął ich PKO BP, to przelewy były też po
    99
    > gr. a bankomatów/placówek nie było tyle i za darmo. I jakoś żyli :-)

    Tak zyli ze musieli sie "sprzedac" faktycznie dostanie to zycie :)