  • Data: 2008-04-13 08:33:25
    Temat: 3D Securew BZ WBK - jak zrezygnować?
    Od: Tomasz Tybulewicz <T...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mechanizm irytował mnie od dawna, czekanie na SMS który raz
    przychodził, raz nie, odrzucanie transakcji po przekroczeniu limitu
    czasu i inne rozrywki (płatność za każdy kolejny SMS tylko po to by
    znowu na niego czekać 10 minut) okazały się niczym w porównaniu z
    dzisiejszą sytuacją.

    Chcę zapłacić, wpisuję dane, przechodzę przez PolCard, przekierowanie
    na strony banku a tam:
    Przerwa techniczna, przepraszamy.

    Normalnie rewelka. Zero informacji o godzinie gdy przerwa się skończy.
    Nic.
    To już nawet Nasza-Klasa co godzinę aktualizuje komunikat przesuwając
    godzinę startu :)

    Jak wyłączyć to "udogodnienie"? Na stronach nie widziałem żadnej
    procedury. Proszę o pomoc

    Tomek