  • 1. Data: 2009-02-04 14:08:46
    Temat: 100% gwarancji kapitalu
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    Tak mnie naszlo na przemyslenia jak to jest z FIZ, ktore daja gwarancje
    zwrotu 100% kapitalu. Jesli zarzadzaja tak nieporadnie jak inne fundusze to
    moga wtopic sporo kasy. I teraz pytanie skad w takiej sytuacji wezma te
    100%. Czy sie jakos ubezpieczaja? Czy tez ta gwarancja to tylko chwyt
    marketingowy i tak naprawde to nie ma zadnej gwarancji?

    Pozdrawiam

    Darek

  • 2. Data: 2009-02-04 14:29:19
    Temat: Re: 100% gwarancji kapitalu
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Wed, 4 Feb 2009 15:08:46 +0100, "DJ" <d...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >100%. Czy sie jakos ubezpieczaja? Czy tez ta gwarancja to tylko chwyt
    >marketingowy i tak naprawde to nie ma zadnej gwarancji?

    W skrócie: jakieś dziewięćdziesiąt kilka procent kapitału idzie na
    lokatę (or compatible), a za resztę ryzykownie grają.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 3. Data: 2009-02-04 19:11:38
    Od: Andrzej <a...@p...de>

    Użytkownik DJ napisał:

> [...]
    > 100%. Czy sie jakos ubezpieczaja? Czy tez ta gwarancja to tylko chwyt
    > marketingowy i tak naprawde to nie ma zadnej gwarancji?

    ktory fiz tak sie reklamuje?

  • 4. Data: 2009-02-05 10:24:45
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > ktory fiz tak sie reklamuje?

    Teraz to nie wiem. Z rok temu pewien funduszowy naganiacz proponowal kilka
    takich funduszy. Z tego co pamietam to byly jakies fundusze Warty/Kredyt
    Banku.

    Pozdrawiam

    Darek Jaskowski