    From: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: znowu coś gdzieś wyciekło :(
    Date: Mon, 12 Oct 2009 13:34:14 +0200

    Witam,

    Parę dni temu - najpierw telefon z Aliora, że podejrzenie mają i cynk,
    że dane karty gdzieś wyciekły, więc zastrzegają, a później jakaś lipa z
    Paypalem gdzie mi ktoś kasę przeprowadził (wpłata, dodanie rachunku
    bankowego, wypłata) przez moje konto - czyli znał hasło :( ... na
    szczęście w ostatniej chwili pozmieniałem hasła i pozgłaszałem Paypalowi
    (swoją drogą - świetnie działająca infolinia po polsku!).

    Szczęściem, że złotówki nie straciłem, ale teraz pewność mam, że gdzieś
    moje dane krążą..... masakra! Mimo, że się pilnowałem jak tylko się
    dało, żadnych podejrzanych sklepów, transakcji na zadupiach świata itp.,
    posprawdzane szyfrowanie i certyfikaty, na komputerach żadnego syfu
    szpiegującego. A jednak, po raz kolejny, mnie trafia....

    Mam kilku kandydatów, skąd wyciekają regularnie dane (bo raz jedną kartę
    trafiło dwa razy, teraz zupełnie inną), ale jeszcze muszę sobie to
    dokładnie posprawdzać...

    Uważajcie, heh.

    Pozdr,
    Tomek