  • 1. Data: 2011-03-03 19:43:59
    Temat: zmiana pakietu dla firm w BZWBK - koszmar
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    przez jakieś 6 lat korzystałem z pakietu niebieskiego dla firm w BZWBK,
    ale niedawno bank zmienił ofertę i wprowadził nowe rodzaje pakietów dla
    firm...

    wszystko to rozumiem, czasem taka zmiana się przyda, ale dlaczego (do
    jasnej cholery) po wycofaniu z oferty ww. pakietu bank zmienił mi taryfę
    na standardową (najdroższa, 30 zł za konto/m-c i 2 zł za przelew przez
    net!!!)???
    opłata za przelew internetowy 2 zł to jakaś parodia!

    oczywiście mogę zmienić ww. na jedną z obecnie dostępnym, ale kosztuje
    to 100 zł (za aneks)!!!

    dlaczego bank nie zmienił mi pakietu na jeden z obecnie obowiązujących
    tylko na taki, którego już nie ma w ofercie? czyżby jedynie to miał na
    uwadze, że klient się nie zorientuje i będzie płacił takie wysokie
    opłaty? a jak się połapie to musi wybulić 100 zł za aneks?

    czy może komuś udało się uniknąć płacenia ww. opłaty?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2011-03-03 21:24:26
    Temat: Re: zmiana pakietu dla firm w BZWBK - koszmar
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-03-03 20:43, RobertS wrote:
> [...]
    > uwadze, że klient się nie zorientuje i będzie płacił takie wysokie
    > opłaty? a jak się połapie to musi wybulić 100 zł za aneks?

    http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/492364,bz_wbk
    _nie_zmieni_strategii_antonio_banderas_zostal_nowa_t
    warza_banku.html

    http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,9188861,Prezes_
    BZ_WBK__Bedzie_rebranding__Antonio_Banderas.html

    --
    http://macierzynski.blip.pl/

  • 3. Data: 2011-03-03 21:27:26
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    warza_banku.html

    > http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,9188861,Prezes_
    BZ_WBK__Bedzie_rebranding__Antonio_Banderas.html

    no tak, Banderas do tanich nie należy...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2011-03-04 07:51:58
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 03 Mar 2011 20:43:59 +0100, RobertS napisał(a):

    > przez jakieś 6 lat korzystałem z pakietu niebieskiego dla firm w BZWBK,
    > ale niedawno bank zmienił ofertę i wprowadził nowe rodzaje pakietów dla
    > firm...
    (...)
    > oczywiście mogę zmienić ww. na jedną z obecnie dostępnym, ale kosztuje
    > to 100 zł (za aneks)!!!

    Całkiem ciekawie to rozegrali, bo w przypadku klientów indywidualnych
    zmiana konto to w większości przypadków pstryk, no chyba że komuś się nie
    chce, ale nie może z jakiś tam względów. Jednak w przypadku firm, zmiana
    nr konta jest już sporo trudniejsza i ciągnie za sobą poważne zmiany
    dlatego też wubek to chyba z premedytacją wykorzystuje. Od dawna
    powtarzam, że tego "banku" trzeba trzymać się możliwie jak najdalej albo
    cytując klasyka "proszę się udać do oddziału" he he.

    --
    xbartx