  • 1. Data: 2016-02-03 12:56:32
    Temat: zlecenie stałe do ZUS/US
    Od: m <m...@g...com>

    Witam,

    Czy we wszystkich bankach jest niemożliwe zdefiniowanie zlecenia stałego
    do ZUS/US?

    Co miesiąc płace tyle samo na ZUS, jak ktoś wynajmuje to pewnie ma stałe
    przelewy do US, chciałbym zrobić zlecenie stałe - w mbanku i w inteligo
    się nie da. Czy nigdzie się nie da (dlaczego?) czy akurat te 2 banki
    mają swoje zajoby?

    p. m.

  • 2. Data: 2016-02-03 17:28:51
    Temat: Re: zlecenie stałe do ZUS/US
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "m" 56b1ead8$0$643$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > przelewy do US, chciałbym zrobić zlecenie stałe - w mbanku i w inteligo
    > się nie da. Czy nigdzie się nie da (dlaczego?) czy akurat te 2 banki

    Nie wiem, jak z zajobami, ale Biz Active daje firmowe konto za
    free z 4% do 10 kpln (od 5 kpln) więc przy okazji zareklamuję.

    https://clk.leadexpert.pl/click?c=ttSzv1e9&cr=2siNqD
    GJ&s=sfUXbohd <-- 6 dych ode mnie w razie ,,czego''

    haczyki -- nie ma żadnych
    ukryte gwiazdki -- jw.
    .
    .
    pułapki -- brak

    A teraz zalety:

    albo wydasz debetówka 200 pln per miesiąc, albo opłacisz
    tę debetówkę, albo jej nie będziesz miaU
    albo zapłacisz ZUS lub US, albo opłacisz to konto
    albo utrzymasz konto co najmniej (chyba!) 90 dni, albo
    zapłacisz srogą karę, albo nie założysz tego konta teraz

    i wady:

    od siebie (ale dopiero w razie czego!) daję 6 dych za założenie.

    https://clk.leadexpert.pl/click?c=ttSzv1e9&cr=2siNqD
    GJ&s=sfUXbohd <-- 6 dych ode mnie w razie ,,czego''

    Niestety ja, choć założyłe.... Jeszcze raz... Niestety ja, choć moja
    matka :) założyła w połowie września 2015 roku to konto czerpiąc
    z mojej puli (nie ze swej puli, ale z mojej i korzystając ze swojego
    adresu IP, nie z mojego IP) banerowo-linkowej, nie dostałem do dziś
    zapłaty. Chlip, chlip...

    Konto obecnie stwarza mniejsze problemy niż kiedyś, gdyż hasło zostaje
    zapamiętywane przez Chromą i ułomną. Nie widzę (może jest, ale nie widzę)
    możliwości zbudowania zlecenia periodycznego, ale można raz na rok z góry
    zapisać 12 przelewów i cyklicznie jedynie sprawdzać stan konta, uzupełniając
    stan do 10 kpln a odbierając zysk z oprocentowania -- około 34 plnów, które
    trzeba opodatkować we własnym zakresie. :)

    https://clk.leadexpert.pl/click?c=ttSzv1e9&cr=2siNqD
    GJ&s=sfUXbohd <-- 6 dych ode mnie w razie ,,czego''

    Widzę wprawdzie 'zlecenia stałe', ale nie widzę w nich lania do ZUS czy US.
    Można tak ustalić przelew 'własny' i 'dowolny', ale nie ma widzę tu lania
    przymusowego, a chyba do ZUS nie można lać dowolnie...
    [chyba jest to sprzeczne z Konstytucją RP]

    Zauważ też, że jest problem! ,,Komputer'' musi wstawać różne numery deklaracji...
    (różne miesiące) To może być problem zbyt duży dla tak nieumiejętnej maszyny... ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 3. Data: 2016-02-07 17:12:41
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 3 Feb 2016 12:56:32 +0100, m <m...@g...com> wrote:
    > Czy we wszystkich bankach jest niemożliwe zdefiniowanie zlecenia
    stałego
    > do ZUS/US?

    Nie spotkałem. Wynika to najprawdopodobniej z tego, że tego typu
    przelewy wymagają podania danych zmiennycb takich jak np. okres, co
    trudno automatycznie wygenerować za każdym razem.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2016-02-07 21:29:00
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    m wrote:

> [...]
    > przelewy do US, chciałbym zrobić zlecenie stałe - w mbanku i w inteligo
    > się nie da. Czy nigdzie się nie da (dlaczego?) czy akurat te 2 banki

    BOS Bank ma w zakładce "Zlecenia stałe" osobne 2 formularze - jeden opisany
    "Nowe zlecenie stałe podatku/cła" i drugie opisane "Nowe zlecenie stałe do
    ZUS". Formularz do zlecenia podatku pozwala ustawić częstotliwość np. na "M"
    lub "K" (kwartał) i wówczas z formularza znika pole na wpisanie wartości.
    Jednak gdy ustawi się "R" to pojawia się pole na rok. Może to oznacza, że
    dla "M" i "K" system bankowy będzie sam wiedział, co ma tam wpisać?

    --
    Wysłane z pola.

  • 5. Data: 2016-02-07 21:44:59
    Od: <6...@4...214459.invalid> (Tom N)

    janek z pola w

    Na stronie demo <http://democeb.bosbank.pl> nie widać

    --
    'Tom N'

  • 6. Data: 2016-02-08 14:56:41
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    Tom N wrote:

    > janek z pola w

    > Na stronie demo <http://democeb.bosbank.pl> nie widać

    Strona, którą podałeś (iBOSS) to jest system dla klientów biznesowych.

    Z kontekstu pytania wynika, że pytanie dotyczy klienta indywidualnego. Demo
    systemu dla klientów indywidualnych jest dostępne pod adresem:
    http://demoreb.bosbank.pl/demo_reb/demo/pl/index.jsp - w tym demo są opisane
    funkcjonalności. Podejrzeam, że jak ktoś jednoosobową działalność, albo
    wynajmuje mieszkanie i ma co miesiąc takie same opłaty, to korzysta raczej z
    tego systemu, a nie z tego biznesowego co podałeś linka.

    --
    Wysłane z pola.

  • 7. Data: 2016-02-10 15:13:35
    Od: m <m...@g...com>

    On 08.02.2016 14:56, janek z pola wrote:

> [...]
    > wynajmuje mieszkanie i ma co miesiąc takie same opłaty, to korzysta raczej z
    > tego systemu, a nie z tego biznesowego co podałeś linka.

    No ja akurat jestem biznesowy, chociaż ZUS za siebie mogę płacić z konta
    osobistego.

    Czyli jeden, jedyny BOŚ :(

    p. m.

  • 8. Data: 2016-02-10 15:14:36
    Od: m <m...@g...com>

    On 07.02.2016 17:12, Marek wrote:
    > stałego
    > Nie spotkałem. Wynika to najprawdopodobniej z tego, że tego typu
    > przelewy wymagają podania danych zmiennycb takich jak np. okres, co
    > trudno automatycznie wygenerować za każdym razem.

    No czy ja wiem czy to takie trudne? Jak firmy jakieś wystawiają mi
    faktury automatycznie to sobie ze zmienną a kolejną numeracją jakoś
    radzą :).
    Ale rzeczywiście - pewnie o to chodzi.

    p. m.

  • 9. Data: 2016-02-10 19:37:34
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 3 Feb 2016 12:56:32 +0100, m <m...@g...com> wrote:

    >Czy we wszystkich bankach jest niemożliwe zdefiniowanie zlecenia stałego
    >do ZUS/US?
    Ingbusinessonline ma taką możliwość *w menu*:
    Przelewy->Zlecenia stałe->Nowe zlecenie stałe.
    Następnie wybiera się typ: krajowe / walutowe / podatkowe / ZUS

    Niestety na tym etapie definiowanie stałości zleceń się kończy. ;)
    W krajowych lub walutowych wybiera się Harmonogram: jednorazowy /
    cykliczny i częstotliwość co określoną liczbę dni / tygodni /
    miesięcy.
    W podatkowych lub ZUS nie ma możliwości określenia cyklu. Można tylko
    wybrać datę kiedy jednorazowo zlecenie się wykona.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 10. Data: 2016-02-11 03:28:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "m" 56bb4574$0$642$6...@n...neostrada.pl

    > No ja akurat jestem biznesowy, chociaż ZUS
    > za siebie mogę płacić z konta osobistego.

    A kto nie może?

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'