  • 11. Data: 2005-09-02 16:54:21
    Temat: Re: zjednoczone bankomaty-co to za reklama?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik

    > "rozpoczął kampanie teaserową"
    > Amra wstydziłbyś się tak pisać do ludzi ;-P

    wg mnie to powinien sie wstydzic tego co po pierwszym zdaniu
    zamieszcza w ramce
    "Pełna treść artykułu dostępna jest jedynie dla osób zapisanych na
    nasz Newsletter."
    juz tam wiecej mnie nie zobaczy
    *** blad ***

  • 12. Data: 2005-09-02 20:27:02
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Krystek napisał(a):
    > Bo się łączy z PeKaO SA

    ...no i?:)

    > i jego marka zniknie z polskiego rynku bankowego?

    Jakieś źródło newsa?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 13. Data: 2005-09-02 21:12:47
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Fri, 2 Sep 2005 18:54:21 +0200, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>
    wrote:

> [...]
    >zamieszcza w ramce
    >"Pełna treść artykułu dostępna jest jedynie dla osób zapisanych na

    Dolaczam sie do oburzenia. Tez mnie ten marketingowy zabieg wkur...

    G.

  • 14. Data: 2005-09-02 21:14:48
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Fri, 02 Sep 2005 22:27:02 +0200, Marcin Nowakowski
    <m...@U...net.pl> wrote:

    >...no i?:)

    odpowiedz sobie na pytanie, ktora strona jest przejmujaca, a ktora
    przejmowana.
    nie, nie przekonuje mnie poglad, ze w PL to Niemcy beda o wszystkim
    decydowac.

    PG

  • 15. Data: 2005-09-02 21:22:33
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Piotr Gralak napisał(a):

    > odpowiedz sobie na pytanie, ktora strona jest przejmujaca, a ktora
    > przejmowana.
    > nie, nie przekonuje mnie poglad, ze w PL to Niemcy beda o wszystkim
    > decydowac.

    W Polsce? Narazie nikt nikogo nie przejmuje. A to, że BACY dostała się
    Europa wschodnia też ma znaczenie (jakieś :) ).

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 16. Data: 2005-09-02 21:45:04
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Marcin Nowakowski napisał:

    > W Polsce? Narazie nikt nikogo nie przejmuje. A to, że BACY dostała się
    > Europa wschodnia też ma znaczenie (jakieś :) ).

    Już nie mogę się doczekać ;-)

    K.

  • 17. Data: 2005-09-03 08:28:02
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Piotr Gralak wrote:

    > Dolaczam sie do oburzenia. Tez mnie ten marketingowy zabieg wkur...
    Coś Pan taki obrażliwy?? Mimoza jaka, cyco??

  • 18. Data: 2005-09-03 09:54:16
    Od: "Dawid K" <d...@W...kulbi.prv.pl>

    Chcecie to zobaczcie sami

    http://www.bankomatyzadarmo.pl/

    Dawid

  • 19. Data: 2005-09-03 10:59:20
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Użytkownik "Dawid K" <d...@W...kulbi.prv.pl> napisał w wiadomości
    > Chcecie to zobaczcie sami
    >
    > http://www.bankomatyzadarmo.pl/
    >
    > Dawid

    Domain object:
    domain: bankomatyzadarmo.pl
    registrant's handle: nsk261193 (CORPORATE)
    nservers: info.cyfronet.krakow.pl.
    nms2.bphpbk.pl.[193.108.177.71]
    nms.bphpbk.pl.[193.108.177.70]
    created: 2005.09.03
    last modified: 2005.09.03
    registrar: NASK
    ul. Wawozowa 18
    02-796 Warszawa
    Polska/Poland
    +48.22 5231300
    i...@d...pl

    option: the domain name has not option

    Holder's Contact object:
    company: BANK BPH SPOLKA AKCYJNA DEPARTAMENT ROZWOJU TECHNOLOGII
    street: AL. POKOJU 1
    city: 31-548 KRAKOW
    location: PL
    handle: nsk261193
    phone: +48.126187705
    last modified: 2004.08.14
    registrar: NASK
    ul. Wawozowa 18
    02-796 Warszawa
    Polska/Poland
    +48.22 5231300
    i...@d...pl

    Whois database last updated: 2005.09.03

  • 20. Data: 2005-09-04 19:08:10
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "jo44"

    > Coś Pan taki obrażliwy?? Mimoza jaka, cyco??

    nikt tu sie nie obraza, tylko wiem ze na prnews wiecej nie ma co
    klikac!
    Dlaczego np Karol moze prowadzic kartyonline po ludzku
    - Amra sie zaraz skomercjalizuje do konca - juz teraz zarzuca
    nas smieciami publikujac wszystko jak leci i dlatego nie chce dostawac
    jego newsow
    *** blad ***