  • 41. Data: 2005-09-07 08:44:16
    Temat: Re: zjednoczone bankomaty-co to za reklama?
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości
    news:dfm7eq$kpf$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > 2005-09-07 09:35- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    > Slawek Kos, gdy pisał(a):

    > W *języku polskim* nie trzeba używać słów francuskich, wystarczy "sedno"

    Popieram
    Zwlaszcza, ze "clou problemu" jakos niezbyt zreczne jest.
    Ale jesli sie juz uzylo, to milo by bylo zeby poprawnie...

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 42. Data: 2005-09-07 10:00:31
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Slawek Kos wrote:
    > Użytkownik "Glenn" <g...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Jak to co?
    > To jest główny argument...;-)

    To widać ;-)

    > To nie jest dyskusja o wyzszosci jakiegos jezyka nad drugim tylko nad
    > konkretnym zwrotem w jezyku polskim ("clou programu" "clou problemu"
    > itp.) zawierajacym słowo zagrananiczne, w tym wypadku francuskie.

    Ja nie dyskutuje o wyższości świąt Wielkiej Nocy nad Bożym Narodzeniem tylko
    o tym dlaczegóż tak upierasz sie przy francuskim w tym wypadku :-)

    > Boszszszsz, co za bzdury.

    W sumie moge to samo napisać o tym co piszesz.

    > a mialem przylepiona karteczke "nie odpowiadac Glenn, nie odpowiadac
    > Glenn, nie odpowiadac Glenn, nie odpowiadac Glenn, nie odpowiadac
    > Glenn, nie odpowiadac Glenn, nie odpowiadac Glenn, nie odpowiadac
    > Glenn", gdzie sie ona zapodziala?...

    Wydrukuj sobie wiekszy zapas skoro masz problemy z pamiecia.

    > Dobra, juz znalazlem, juz nie odpowiem...

    Na zdrowie!

    przyszłość/ Woody Allen

  • 43. Data: 2005-09-07 14:41:20
    Od: "aaa" <a...@a...aaa.pl>

    W artykule news:dfkhf4$68k$1@inews.gazeta.pl grupowicz Slawek Kos napisał:

    > To jest slowo w jezyku zabojadow i pisze sie "clou" ;-)
    >
    > nie podales e-maila i nie moglem na priv...

    Dzięki za czujność. Rzeczywiście popełniłem towarzyskie fa-pa (fonet.). ;-)

    --
    S pozdravem,
    August

  • 44. Data: 2005-09-07 21:24:02
    Temat: Powrót Kubełka
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 6 Sep 2005 23:26:30 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >Bedzie, bedzie - obiecuje! Tak jak poprzednio bedzie mozna wybrac sobie
    >tematycznie co sie chce otrzymywac i juz (bez np PRowej czesci).
    >Co wiecej chce prowadzic "puls tygodnia" - tak zeby miec raz na tydzien
    >jedynie to co najwazniejsze (po polski i angielsku) - no ale to od funduszy
    >zalezy juz...

    A tymczasem Kubełek Classic powraca
    6 września 2005 r. we wszystkich restauracjach KFC rusza nowa promocja
    Kubełka Classic.*

    :)))))))))))

    PG
    *z dzisiejszego newslettera

  • 45. Data: 2005-09-12 05:52:58
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "aaa" <a...@a...aaa.pl> napisał w wiadomości

    > Dzięki za czujność. Rzeczywiście popełniłem towarzyskie fa-pa (fonet.).
    ;-)

    ehemmm, faux pas sie czyta jak fo-pa...;-)))
    ale konczmy juz bo OT

    --
    Pozdrowienia
    ---