  • 1. Data: 2006-07-23 09:49:31
    Temat: zdolnosc kredytowa oraz wysokosc oprocentowania
    Od: "greg " <t...@g...pl>

    Witam,
    mam takie pytanie tzn za 1-2 lata mam zamiar wziasc kredyt na mieszkanie/dom
    bylby to moj pierwszy kredyt (oprocz karty kredytowej :) )
    tak wiec zastanawiam sie jak na moja zdolnosc kredytowa oraz wysokosc
    oprocentowania wplynelo by np wziecie dzis malego kredytu na samochod i
    splacenie go w ciagu tych 1-2 lat?
    bedac w USA wiem ze dobra historia kredytowa bardzo obniza przyszle
    oprocentowanie, dlatego chcialbym sie dowiedziec czy w PL ma rowniez duzy
    wplyw na wysokosc przyszlego oprocentowania?
    samochod i tak mam zamiar kupic ale moglbym go kupic za gotowke, jednak w
    dluzszej perspektywie moze bardziej oplaca mi sie wziece kredytu aby wyrobic
    sobie pozycje przed kredytem mieszkaniowym?
    oreintuje sie ktos jak to wplynelo by pozniej na oprocentowanie i zdolnosc?
    ze wszelkie uwagi z gory dzieki
    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 2. Data: 2006-07-23 10:57:21
    Od: "Hubert" <neo@plik(nie ma tego).info>

    co do karty w stanach a karty u nas
    pomyliłeś kraje
    u nas liczy sie tylko czy nie jestes na liscie osób które kredytu nie
    spłacaja
    a jesli sie tam nie znalazłeś to byc moze udziela ci kredytu
    a skoro kredyt chcesz brac za 2 lata pytaj o to za 2 lata
    bo ten kraj nie jest normalny pod tym wzgledem
    dziś mozesz dostac kredyt np 100 tys
    a za miesiac tylko 70 tys bo ... tak