  • 61. Data: 2010-06-30 06:41:50
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 29 Jun 2010 17:44:33 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Dla mnie zdrapka to dno. Mniejsze niż tokeny, ale dno. Telefon i tak
    > targam ze sobą z musu. I mogę dokonać szybkich transakcji w dowolnym
    > momencie i miejscu. Ale jak ktoś nie lubi, ma w mBanku wybór. Niestety w
    > Inteligo go nie ma.

    No a jak w tym dowolnym momencie i miejscu nie masz zasięgu albo telefon
    się właśnie wyładował po otrzymanie smsa z kodem? ;)

    --
    xbartx

  • 62. Data: 2010-06-30 07:46:49
    Od: Marx <M...@n...com>

> [...]
    > targam ze sobą z musu. I mogę dokonać szybkich transakcji w dowolnym
    > momencie i miejscu. Ale jak ktoś nie lubi, ma w mBanku wybór. Niestety w

    wczoraj w ING czekalem na SMS - zanim doszedl, sesja wygasla...
    super szybkie te SMS, jednak wole listy hasel w mBanku
    Marx

  • 63. Data: 2010-06-30 09:37:54
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-06-30 08:41, xbartx pisze:

    > No a jak w tym dowolnym momencie i miejscu nie masz zasięgu albo telefon
    > się właśnie wyładował po otrzymanie smsa z kodem? ;)

    No straszne. To nie zrobię przelewu, tak samo jak w przypadku Inteligo.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Chcesz nie głosować na Jarka?
    Najpierw zobacz: http://hungry.w.of.pl/pro-life.htm

  • 64. Data: 2010-06-30 09:39:05
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-06-30 09:46, Marx pisze:
    > wczoraj w ING czekalem na SMS - zanim doszedl, sesja wygasla...

    Czy ja pisałem o ING? Bank Pana Od Wina mnie nie interesuje. Porównuję
    do mBanku. Tam taka sytuacja nie ma miejsca.

    > super szybkie te SMS, jednak wole listy hasel w mBanku

    I mBank daje Ci wybór :D Aczkolwiek spróbuj esesmanów w mBanku,
    zobaczysz, że to nie ING.

  • 65. Data: 2010-06-30 09:39:41
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-06-29 10:30, Agnieszka Żuk pisze:
    > Klienci Inteligo po zalogowaniu na konto, np. przez Internet mogą
    > samodzielnie zamawiać karty kodów. Łącznie Klient może mieć 5 zdrapek:
    > jedną aktywną (bądź zablokowaną) i cztery nieaktywne. Jest więc
    > możliwość oceny sytuacji na na bieżąco i zamówienia karty, jeśli jest
    > duże zapotrzebowanie na kody.

    Co więcej nie trzeba zamawiać - Inteligo z automatu wysyła kartę kodów
    jak się ca połowę zużyje.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 66. Data: 2010-06-30 11:25:02
    Od: Agnieszka Żuk <a...@g...com>

    Karta kodów wydawana dla Klientów Inteligo wznawia się automatycznie
    po podaniu kodu 20 z aktywnej karty kodów. Następnie wysyłana jest
    listem zwykłym
    na adres korespondencyjny Klienta.
    Jeśli jednak oprócz aktywnej karty kodów Klient posiada jeszcze inną -
    nieaktywną, wówczas po przekroczeniu kodu 20 nowa karta nie wygeneruje
    się automatycznie. Prosimy o sprawdzenie, kiedy i na jaki adres karta
    nieaktywna została wysłana. Jeżeli nie dotarła - należy ją usunąć (to
    dyspozycja nieodwracalna) i zamówić nową/nowe.

    Agnieszka Żuk
    mojeinteligo.pl

  • 67. Data: 2010-06-30 20:31:53
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Dla mnie zdrapka to dno. Mniejsze niż tokeny, ale dno.
    > Telefon i tak targam ze sobą z musu.

    rozmiar raczej nie ma znaczenia, operacje potwierdza sie kodami a nie zdrapkami,
    kody mozesz miec w telefonie ktory i tak targasz ze soba z musu

    > I mogę dokonać szybkich transakcji w dowolnym
    > momencie i miejscu.

    nie tak dowolnym, telefon musi byc w stanie odebrac sms

  • 68. Data: 2010-07-01 07:37:43
    Od: Agnieszka Żuk <a...@g...com>

    Dziękujemy za uwagi i sugestie przekazywane pod kątem Inteligo na
    forum pl.biznes.banki
    Zainteresowanych zapraszamy na stronę mojeinteligo.pl
    Nasi Ludzie są do Waszej dyspozycji i czekają na pytania.

    Pozdrawiamy,
    Zespół Moje Inteligo.

  • 69. Data: 2010-07-01 08:00:21
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 01 Jul 2010 00:37:43 -0700, Agnieszka Żuk napisał(a):

> [...]
    > pl.biznes.banki
    > Zainteresowanych zapraszamy na stronę mojeinteligo.pl Nasi Ludzie są do

    Widać, że Amra zakasał rękawy i ostro wziął się do roboty. Oby tak dalej
    w tym kierunku, bo te kilka lat stagnacji na pewno bankowi się nie
    przysłużyło.

    --
    xbartx

  • 70. Data: 2010-07-01 10:11:23
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (01.07.2010 10:00), xbartx wrote:

    > Widać, że Amra zakasał rękawy i ostro wziął się do roboty. Oby tak dalej
    > w tym kierunku, bo te kilka lat stagnacji na pewno bankowi się nie
    > przysłużyło.

    No jest jakiś postęp, ale jakby jeszcze Amra nauczył p. Agnieszkę:
    - cytować post na który odpowiada,
    - odpowiadać na temat,

    to by było super.

    Bo zadałem pytanie a w odpowiedzi dostałem podziękowanie za sugestie i
    zaproszenie na mojeinteligo.pl

    p. m.