    From: "Krzysztof Sobczak" <k...@m...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: wyłudzanie danych www.bankier.pl część druga
    Date: Fri, 26 Apr 2002 11:17:52 +0200

    Dziękuję za szybką odpowiedź.

    Z internetem mam kontakt od dłuższego czasu. Nie jestem nowicjuszem w tej
    materii
    i wiem jedno. Jeżeli ktoś uczciwie podchodzi do tych spraw to w momencie
    kliknięcia na rzucający się w oczy baner powinien wyskoczyć najpierw
    regulamin konkursu a później ankieta!
    Jest to powszechna praktyka stosowana przez profesjonalistów a to co Wy
    Państwo zrobiliście to jak amatorskie drobne cwaniactwo. Niestety zdarza się
    to coraz częściej ale że wy Państwo?
    Może jestem ślepy, regulaminu jakoś nie dostrzegłem ale baner konkursowy
    tak!
    Proponujnę zamienić na stronie miejscami regulamin z ankietą. Ciekawe ile
    danych osobowych
    otrzymacie?
    Jestem a raczej byłem Waszym stałym zarejestrowanym gościem od roku napewno
    może i dłużej
    Bardzo często informacje zawarte na waszych stronach wykorzystywałem w mojej
    pracy zawodowej (jestem doradcą finansowym), sporządzałem wydruki
    informacji, przsyłałem linki do waszej strony i krew mnie zalewa, gdy
    pomyślę, że któryś z moich obecnych lub przyszłych klientów tak jak ja może
    paść ofiarą wyłudzenia danych osobowych. Przecież podstawą zasadą mojego
    zawodu jest zapewnienie dyskrecji klientowi.
    W mej opini utwierdza mnie Pański list z którego wynika że nic się nie
    stało, wy jesteście w porządku to klient jest ślepy- przecież regulamin był
    z boku na jakimś pasku (pewno cieniutkim aby go nie było widać!)
    Finanse proszę Pana to nie zabawa.

    K.Sobczak