  • 11. Data: 2009-06-03 11:09:36
    Temat: Re: w20 2200 ?
    Od: Robert <r...@r...pl>

    Fidelio pisze:
    > Użytkownik "Robert" <r...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Według mnie wpływały.
    > Od pewnego czasu dane jeśli zaskakiwały to in plus, mam na myśli
    > ostatnią falę danych z USA. Tylko i wyłącznie dlatego przebiliśmy w
    > końcu 1900 pktów.

    Zgadzam się, jednakże działały tylko in plus - jak pisałeś.
    Pytałem o nieprzebicie 2000, zaś Ty odpowiedziałeś, że zależy od danych.
    Jak ma rosnąć, to pewnie rośnie. Złe dane nie zahamują wzrostu - dobre
    je przyspieszą.

    Jak to w hossie, o ile o takiej można mówić.
    RM.

  • 12. Data: 2009-06-03 11:22:46
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    > Zgadzam się,

    Co do czego się zgadzasz :-)?

    jednakże działały tylko in plus - jak pisałeś.

    Nie. Napisałem, że dane były lepsze od oczekiwań (w tym sensie in plus).
    DLATEGO działały in plus na notowania.

    > Pytałem o nieprzebicie 2000, zaś Ty odpowiedziałeś, że zależy od danych.

    Tak uważam.

    > Jak ma rosnąć, to pewnie rośnie. Złe dane nie zahamują wzrostu

    Jasne, cała ta bessa w ogóle nie miała np. nic wspólnego z danymi z rynku
    mieszkaniowego w USA, miało spaść więc spadło, prawda ;-)?
    Tak samo obecne wzrosty...

  • 13. Data: 2009-06-03 11:29:45
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    skippy pisze:

    > http://ifutures.pl/post13712.html#p13712

    Wyjaśnij laikowi, jeśli łaska.

    - dwie czerwone pionowe, to jakiś dłuższy cykl, czy jakieś zależności
    czasowe, czy tak z palca zaznaczone tylko?
    - pozioma jasna niebieska, wynika jakoś z volumenu z lewej?
    - żółta to jakiś 10letni trend? Na wykresie lin czy log?

    pzdr
    Zyga

  • 14. Data: 2009-06-03 12:22:19
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Zyga" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > - pozioma jasna niebieska, wynika jakoś z volumenu z lewej?
    > - żółta to jakiś 10letni trend? Na wykresie lin czy log?

    Pionowe niebieskie to długi cykl.
    Odbywał sie po minach.
    Tu akurat czerwona pionowa po lewej jest źle narysowana, przeoczyłem, bo
    pierwotnie naniosłem ja na zaburzeniu cyklu 13 czerwca 2006 i na podstawie
    symetrii spodziewałem sie miny pod koniec 2008 - albo w okolicy 18 grudnia
    (cykl) albo bardziej na symetrycznym zaburzeniu (prawa czerwona) 21-22
    października - i tak się stało.
    Jednocześnie prawdopodobnie cykl zmienił polaryzację, bo teraz mina jest
    wykluczona; albo wygasł.
    Zakładam to pierwsze, wiec jesteśmy w okolicach lokalnego maksa.

    Pozioma niebieska wynika z hostogramu wolumenu po prawej i jest to
    najsilniejszy poziom do 2400.

    Żółta to trand na log po minach tu widocznych, zresztą juz wtedy właśnie
    zaczynał działać ww. cykl.
    http://www.futures2009.republika.pl/wig20a.png

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2009-06-03 13:30:06
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    skippy pisze:

    > Pozioma niebieska wynika z hostogramu wolumenu po prawej i jest to
    > najsilniejszy poziom do 2400.

    dziękuję.
    A jesteś może w stanie pokazać taki wykres z histogramem ale tylko do
    dołka z lutego 2009? Można by wtedy zobaczyć czy były podobne
    poziomy(1300 - 1900) i jak sobie rynek z nimi poradził (luty - maj 2009)

    pzdr
    Zyga

  • 16. Data: 2009-06-03 14:50:10
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

> [...]
    > dołka z lutego 2009? Można by wtedy zobaczyć czy były podobne
    > poziomy(1300 - 1900) i jak sobie rynek z nimi poradził (luty - maj 2009)

    http://www.futures2009.republika.pl/wig20b.png

    Mocno dawna historia, inny wolumen i niestety te niższe tereny są słabiutkie
    do analizy tą techniką.
    Z dołu się wyróżnia
    1815 - bardzo mocne
    1680-1700

    Z góry
    1967
    2028
    2320

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2009-06-03 19:00:28
    Od: "Archangell" <R...@o...pl>

    > Mysle ze w najblizszych dniach zobaczymy 2150-2200 na w20.
    > co sadzicie ?

    Ja sadze, ze raczej nie. Dzisiaj moje systemy pokazaly sygnaly sprzedazy na
    wielu rynkach.
    Na DJ, S&P, DAX, Ropa, Zloto, Euro/USD. Na gpw nie pokazaly jeszcze ale
    jutro beda mialy szanse.

    Arch

  • 18. Data: 2009-06-04 06:43:36
    Od: t...@g...com

    Myślę żę mało kto spodziewa się 2000 pkt i dziś mogą wszystkich
    zaskoczyć .
    Większość mowi : szczyt juz byl , szczyt juz blisko, teraz czas na
    korektę.

    A jak wzrośnie do wtorku 300 pkt ??? - mysle ze to mozliwe
    co wtedy powiedza ci wszyscy ?