  • 1. Data: 2011-04-04 11:39:42
    Temat: w PKO BP "zawieruszają" się środki z przelewów?
    Od: "darkblue" <n...@n...pl>

    Czytaliście?
    http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,9369598,Na_rach
    unkach_bankowych_zapodzialy_sie_pieniadze.html

    Szkoda, że w naszym kraju ludzie tak podchodza do tematu. Za oceanem nie do
    pomyślenia - Klient puściłby bank w skarpetkach za coś takiego, a
    przynajmniej spore odszkodowanie by zgarnął.

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 6013
    (20110404) __________

  • 2. Data: 2011-04-04 13:07:54
    Temat: Re: w PKO BP "zawieruszają" się środki z przelewów?
    Od: BK <b...@g...com>

    On 4 Kwi, 13:39, "darkblue" <n...@n...pl> wrote:
> [...]
    6013 (20110404) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security.

    Czytalismy. Mnie zastanawia co innego - reklamacje, dziennikarze,
    afera - to wszystko sprawa odbiorcy przelewu, wlasciciela mieszkania.
    Nadawca przelewu nie wypowiada sie.

    I to jak dla mnie zamyka temat - reklamowanie przelewow wylacznie
    przez odbiorce na podstawie pdf lub wydruku przedstawionego przez
    nadawce jest niepowazne.

  • 3. Data: 2011-04-04 14:18:46
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    BK napisał(a) :

> [...]
    >
    > I to jak dla mnie zamyka temat - reklamowanie przelewow wylacznie
    > przez odbiorce na podstawie pdf lub wydruku przedstawionego przez

    Miałbyś rację, gdyby to była prawda, a nie gdybyś czytał ze
    zrozumieniem i nie nadinterpretował tego, czego nie napisano.

    Nie wiemy na jakiej podstawie odbiorca twierdzi, że przelewu
    dokonano. Może widział system bankowy na koncie zalogowanego nadawcy
    i z tego zrobiono wydruk?

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 4. Data: 2011-04-04 19:26:18
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-04-04 16:18, Zbynek Ltd. wrote:
> [...]
    >
    > Nie wiemy na jakiej podstawie odbiorca twierdzi, że przelewu
    > dokonano. Może widział system bankowy na koncie zalogowanego nadawcy

    Patrzac z drugiej strony lustra ;) Formulka "tajemica bankowa" wiele za
    soba jak sie okazuje kryje, bank z roznych wzgledow nie moze wprost
    powiedziec "tak" lub "nie", bo potem moze byc scigany za ujawnienie
    tajemnicy bankowej.
    Z tego co sie orientuje, przelewy zlecone w Inteligo "dochodza" caly
    czas bez problemow do PKO i nic w tym temacie sie nie zmienilo, nie bylo
    chwilowych awarii, etc. Kto nie wierzy, moze sprawdzic :)

    --
    http://macierzynski.blip.pl/

  • 5. Data: 2011-04-04 20:42:48
    Od: tajnyagentos <t...@s...tajne.pl>

    Niezaleznie jak to wyglada to przelew powinien reklamowac nadawca. A nie
    odbiorca. I to zamyka sprawe.

    Moze ktos probowal oszukac odbiorce np. przedstawiajac mu sfabrykowane
    potwierdzenie przelewu?

  • 6. Data: 2011-04-04 20:45:31
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 4 Kwi, 21:26, Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>
    wrote:

> [...]
    > soba jak sie okazuje kryje, bank z roznych wzgledow nie moze wprost
    > powiedziec "tak" lub "nie", bo potem moze byc scigany za ujawnienie

    Hehe, a czy potwiedzenie, ze osoba trzecia ma rachunek w banku nie
    jest ujawnieniem tajemnicy bankowej?

    MK

  • 7. Data: 2011-04-04 21:02:08
    Od: "085" <z...@g...pl>

    Użytkownik "tajnyagentos" <t...@s...tajne.pl> napisał w
    wiadomości news:indag7$obc$2@news.onet.pl...

    > Moze ktos probowal oszukac odbiorce np. przedstawiajac mu sfabrykowane
    > potwierdzenie przelewu?

    racja, ponadto GWno jechalo ongi po bre a w szczegolnosci po mbanku, teraz
    moze musza opisywac inny bank :]

    p, zul

    PS ale na forum gwna mozna juz wpisac monsanto :)

  • 8. Data: 2011-04-04 21:55:15
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent tajnyagentos nadaje:
    > Niezaleznie jak to wyglada to przelew powinien reklamowac nadawca. A
    > nie odbiorca. I to zamyka sprawe.

    Ale co i gdzie miałby reklamować nadawca skoro z jego strony wszystko
    jest OK? Pieniążki zeszły, ma potwierdzenie, pani rzecznik mówi że
    wszystko cacy więc w czym problem?

  • 9. Data: 2011-04-04 23:33:14
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "JanKo" <b...@m...tu> writes:

    > Agent tajnyagentos nadaje:
    >
    > Ale co i gdzie miałby reklamować nadawca skoro z jego strony wszystko
    > jest OK? Pieniążki zeszły, ma potwierdzenie, pani rzecznik mówi że
    > wszystko cacy więc w czym problem?

    Nie jest OK bo wierzyciel nie ma tych pieniędzy.
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 10. Data: 2011-04-05 05:39:49
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 04 Apr 2011 23:55:15 +0200, JanKo napisał(a):

    > Ale co i gdzie miałby reklamować nadawca skoro z jego strony wszystko
    > jest OK? Pieniążki zeszły, ma potwierdzenie, pani rzecznik mówi że
    > wszystko cacy więc w czym problem?

    Wykonanie przelewu następuje w momencie gdy pieniądze dotrą na rachunek
    beneficjenta. Nie dotarły = przelew nie został wykonany. I to jest
    podstawa do reklamacji.