  • 11. Data: 2003-02-12 14:55:59
    Temat: Re: uwaga na nowe prowizje PKO BP
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    2% to jakoś mało mi się wydawało, że kiedyś płaciłem więcej. A w PBK-BPH
    moja siostra i rodzice płacą co miesiąc. Więc porównanie wypada na korzyść
    znienawidzonego przez większość grupowiczów PKO.

  • 12. Data: 2003-02-12 16:31:27
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl> napisał w wiadomości
    > 2% to jakoś mało mi się wydawało, że kiedyś płaciłem więcej. A w PBK-BPH
    > moja siostra i rodzice płacą co miesiąc. Więc porównanie wypada na korzyść
    > znienawidzonego przez większość grupowiczów PKO.

    Jak już piszesz to napisz wszystko. W BPHPBK płacę 1%% (promil)
    miesięcznie, minimum 3 zł.

  • 13. Data: 2003-02-13 01:05:00
    Od: r...@c...pl

    Oprócz tego od 1 lutego pobierają 1 zł za realizację zlecenia stałego a ich
    ROR jest oprocentowany na 0.5%. To juz chyba przesada. W Inteligo jest 0.99 zł
    ale LGnet i Mbank nadal darmo. Swoją drogą czy zmienne opłaty dla TPSA, Stoen
    etc to zlecenia stałe czy polecenia zapłaty ? Bo tylko takie realizowałem przez
    PKO.

    Pozdrowienia
    Radek N.

  • 14. Data: 2003-02-13 05:45:31
    Od: "Grzegorz" <g...@W...onet.pl>

    > szkoda, że mBank dopiero teraz zaproponował program TSL+

    He he ...
    Najpierw musisz złożyc wniosek o zamknięcie swojej dotychczasowej linii.
    Mam nadzieję, że wiesz co to znaczy i godzisz się na ryzyko.
    mBank nie daje żadnych pisemnych gwarancji, że otrzymasz u nich tą linię.
    Bo chyba nie weźmiesz serio paplaniny mLinki, że "tak, oczywiście".
    Grzegorz

    PS
    Złożenie wypowiedzenia przed spłaceniem linii może nawet nie być możliwe.
    A nawet jeśli uda się to zrobić z termine dajmy na to za 2 miesiące, to oznacza to
    postawienie
    kredytu w stan natychmiastowej wymagalności.
    W tym momencie to mBank dyktuje warunki (może np. zmniejszyć kwotę- nie masz nic na
    piśmie !) i
    klient będąc w desperacji musi się zgodzić na cokolwiek, bo inaczej...

  • 15. Data: 2003-02-13 12:46:26
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "PiotR" <p...@p...com> napisał

    > a czy w PKO nie jest 2 % i nie mniej niz 60 zl ?

    Jest. Dzis pkobp obnizylo %% linii - teraz jest 14,5%, czyli mniej o 0,25%. Lecz
    przy podwyzce prowizji daje to i tak wzrost o 0,75%.

  • 16. Data: 2003-02-13 21:53:49
    Od: m...@w...pl