  • 1. Data: 2002-01-25 14:59:23
    Temat: telepekao24... odblokowywanie konta
    Od: m...@i...pl (Adam_mb)

    Od 2 dni obserwuje znajomego, jak odblokowywuje swoje konto w telepekao24/0

    No wiec tak - niby konto elektroniczne, ale telefonicznie sie tego odblokowac
    nie da, trza koniecznie jechac do placowki posredniczacej. Zeby odebrac pin
    inicjujacy dostep, to posrednikiem mozna sie wyreczyc tylko przy
    potwierdzonym notarialnie podpisie :)

    Gdy sie w koncu tam udal (busy czlowiek) i odblokowal, to sie okazuje, ze
    musi swoj oddzial posredniczacy zachecic, zeby potwierdzil w oddziale
    telepekao24, ze on tam byl, odebral i odblokowal.

    Chyba od godziny wydzwania to tu, to tam po obu oddzialach, zachecajac
    jedna pania, zeby zadzwonila/wyslala fax do drugiej pani, zeby miec to
    jeszcze dzisiaj...

    Ech, metody to oni w pekao maja jak z XIX w. Brakuje tylko koniecznosci
    uzywania zaobraczkowanych golebi pocztowych do pelni uzycia "profesjonalnych
    srodkow komunikacji z bankiem". Jak cos nie tego, to masz biegac do oddzialu,
    ktory wcale twoim oddzialem nie jest... a co, marmury nasze ogladac!

    No i zeby odblokowywanie kanalu dostepu tyle trwalo... w mbanku zadzwonilem w
    nocy, oddzwonili rano - calosc to moze 5 minut rozmowy z logowaniem. Az nie
    chce mi sie wierzyc, ze w pekao mozna to zrobic tak skomplikowane.

    --
    <xml-sig>
    <header> Adam

  • 2. Data: 2002-01-25 15:43:51
    Temat: Re: telepekao24... odblokowywanie konta
    Od: "Marcin" <i...@g...pl>

    A gdyby ktos ukradl Twoje dokumnety, Ty bys zablokowal konto to gosc by mogl
    telefonicznie odblokowac ... chyba wole juz sie przejsc do tej placowki i
    podpisac sie gdzie trzeba ...
    Chyba po to sie blokuje konto, zeby nie bylo dostepu - prawda ? Nie robimy
    tego codziennie....

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 3. Data: 2002-01-28 10:42:14
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Marcin" <i...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > podpisac sie gdzie trzeba ...
    > Chyba po to sie blokuje konto, zeby nie bylo dostepu - prawda ? Nie robimy

    To raczej po to jest konto elektroniczne, żeby nie chodzić do oddziałów
    ;-))) Jakoś niektóre banki sobie z tym radzą :-)

    K. Kowalski

  • 4. Data: 2002-01-28 12:49:16
    Od: m...@i...pl (Adam_mb)

    >To raczej po to jest konto elektroniczne, żeby nie chodzić do oddziałów
    >;-))) Jakoś niektóre banki sobie z tym radzą :-)

    wlasnie... co to za konto elektroniczne, jak trzeba biegac do oddzialu, zeby
    np. ustanowic nowe haslo, jesli poprzedniego zapomnialem?? Takie sytuacje
    naprawde czesto sie zdarzaja.

    Czesc marmurkow powtarza "mamy konto elektroniczne, nowoczesne", a jak co do
    czego przychodzi, to trzeba biec do "swojego oddzialu" gdzie srednio
    wiedzaca, o co tu chodzi, obsluga, bedzie przez 30 minut probowala np.
    ustanowic nowe haslo... /to mowie na przypadku z wbk/

    --
    <xml-sig>
    <header> Adam

  • 5. Data: 2002-01-28 14:33:09
    Od: <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > nocy, oddzwonili rano - calosc to moze 5 minut rozmowy z logowaniem. Az nie
    > chce mi sie wierzyc, ze w pekao mozna to zrobic tak skomplikowane.

    Miałem podobny problem, to znaczy świadomie zablokowałem sobie konto, aby
    potwierdzić, że token się rozsynchronizował. Cała procedura odblokowania i
    odebrania nowego tokena zabrała mi w sumie 10 dni. Na szczęście mam inne konta,
    bo gdy nie miał, to bym też się zdenerwował.