  • 1. Data: 2003-01-07 07:18:23
    Temat: tekst w wyciagu z inteligo
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    dostalem wlasnie wyciag z inteligo i w mejlu dolaczonym pisza:

    'Jednocześnie
    masz do dyspozycji ponad 2000 darmowych bankomatów (PKO BP i Euronet), więc
    gotówkę możesz podjąć niemal 'na każdym rogu'.'

    czy mam to traktowac jako oferte??? ;) no niech mnie teraz obciaza 1,99 za
    wyplate z euronetu, to sie wkurze

    pzdr.

    p.

  • 2. Data: 2003-01-07 07:42:12
    Temat: Re: tekst w wyciagu z inteligo
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "bulba"
    > czy mam to traktowac jako oferte??? ;) no niech mnie teraz obciaza 1,99 za
    > wyplate z euronetu, to sie wkurze

    nic mi niewiadomo, zeby euronet byl w inteligo z prowizja
    ale z VE PKOBP uwazaj - dla takich kart jest prowizja
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-01-07 07:48:22
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    > Użytkownik "bulba"
    >
    > nic mi niewiadomo, zeby euronet byl w inteligo z prowizja
    > ale z VE PKOBP uwazaj - dla takich kart jest prowizja
    > *** blad ***

    24. Wypłata w bankomatach Euronet w kraju Każda transakcja Bankomat
    1,99 1,99 1,99

    p.

  • 4. Data: 2003-01-07 07:54:46
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:ave0q7$757$1@news.tpi.pl, bulba wrote:
    > Użytkownik "blad" <b...@W...pl> napisał w wiadomości

    > 24. Wypłata w bankomatach Euronet w kraju Każda transakcja
    > Bankomat 1,99 1,99 1,99

    W ramach promocji nie ma obecnie opłat przy wybraniu VE Inteligo z Euronetu,
    tak jak Ci podali w informacji. Natomiast oprocentowanie 16% jest
    nieaktualne. Ktoś już miał na wyciągu takie parę miesięcy temu. Jakiś błąd.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-01-07 08:04:44
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tak jak Ci podali w informacji. Natomiast oprocentowanie 16% jest
    > nieaktualne. Ktoś już miał na wyciągu takie parę miesięcy temu. Jakiś

    no chyba ze tak; a do kiedy ta promocja? jeszcze zeby promocyjnie mnie za
    karte nie obciazali ;)

    p.

  • 6. Data: 2003-01-07 08:18:33
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "bulba"
    > no chyba ze tak; a do kiedy ta promocja? jeszcze zeby promocyjnie mnie za
    > karte nie obciazali ;)

    do kiedy to nie wiadomo, ale co to za oplaty na twoim wyciagu - sprawdz od
    kiedy jest promocja (juz chyba ze 2 miesiace)
    *** blad ***

  • 7. Data: 2003-01-11 14:09:04
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 7 Jan 2003 09:18:33 +0100, "blad" <b...@W...pl>
    wrote:

    >Użytkownik "bulba"
    >
    >do kiedy to nie wiadomo, ale co to za oplaty na twoim wyciagu - sprawdz od
    >kiedy jest promocja (juz chyba ze 2 miesiace)

    I to wlasnie jest ciekawa specyfika Inteligo. Najczesciej promocje sa
    organizowane z jakims z gory okreslonym terminem waznosci. A w
    Inteligo inaczej - nie znasz dnia ani godziny jak sie pojawa oplaty (w
    prawdzie oficjalnie znane, ale "pomocyjnie' zawieszone na blizej nie
    znany okres).
    A tu ludziska kilometrami rozprawiaja o "zaskakujacej" oplacie u
    okonkurnecji, o ktorej mozna bylo sie dowiedziec duuuzo wczesiej :/.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730