  • 1. Data: 2003-02-04 21:35:01
    Temat: szybkość Supermarketu
    Od: "RS" <s...@p...onet.pl>

    ma ktoś już doświadczenia z supermarketem mBanku?

    od momentu zlecenia nabycia JU ile trzeba czekać do faktycznego ich nabycia?
    Taka operacja w POK-ach czasami potrafi trwać i 4 dni (kwestie transferu
    kasy lub dokumentów)
    i to samo pytanie odnoście odkupienia.

    a i doczytać się nie mogę co z konwersjami - czy są możliwe i jak długo trwa
    operacja?

    Moje pytania wynikają z faktu czy warto kupować ju np. skarbca przez mBank -
    może wygodniej jest wpłacać bezpośrednio na stare rejestry z umowami
    telefonicznymi (bo te nie działają w rejestrach założonych przez mBank). W
    takim przypadku odkupienie trwa góra dwa dni. Oczywiście ma to sens przy
    funduszach bezprowizyjnych w POK-ach

    ..:: RS ::..
    -------------------

  • 2. Data: 2003-02-04 22:16:34
    Temat: Re: szybkość Supermarketu
    Od: "Marcin P." <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RS" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ma ktoś już doświadczenia z supermarketem mBanku?
    >
    > od momentu zlecenia nabycia JU ile trzeba czekać do faktycznego ich
    nabycia?

    Ja kupowałem jednostki SEB 4 - 28.01 przelew i trochę to trwało zanim
    się pojawiły na koncie ale dziś dostałem potwierdzenie papierowe i
    data zakupu to 29.01.

    --
    Marcin P.
    http://kolej.lodz.pl

  • 3. Data: 2003-02-04 22:23:48
    Od: "RS" <s...@p...onet.pl>

    > Ja kupowałem jednostki SEB 4 - 28.01 przelew i trochę to trwało zanim
    > się pojawiły na koncie ale dziś dostałem potwierdzenie papierowe i
    > data zakupu to 29.01.

    nabycie nastąpiło OK tyle, że powstaje pytanie jak szybko było one dostępne
    dla Ciebie skoro ich nie było widać na koncie mbanku. Czy np. 30.01 mogłeś
    dokonać odkupienia?

    ..:: RS ::..
    -------------------

  • 4. Data: 2003-02-04 22:31:28
    Od: "Marcin P." <m...@p...onet.pl>

> [...]
    dostępne
    > dla Ciebie skoro ich nie było widać na koncie mbanku. Czy np. 30.01

    No właśnie nie mogę sobie przypomnieć kiedy to się pojawiło - chyba w
    piątek, sobotę, w każdym razie później niż nabycie. Ale ważne, że z
    nabyciem nie ma opóźnienia, co jest plusem w przypadku funduszy
    akcyjnych czy obligacji dolarowych.

    --
    Marcin P.
    http://kolej.lodz.pl

  • 5. Data: 2003-02-05 06:53:21
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

> [...]
    nabycia?
    > Taka operacja w POK-ach czasami potrafi trwać i 4 dni (kwestie transferu

    Przy zleceniu do godz 6:00 nabycie tego samego dnia.
    Jest to o tyle istotne ze z duzym pradopodobienstwiem mozemy przeiwdziec
    cene jedn w danym dniu.
    Zbycie pewnie podobmie + czas transferu kasy czyli 2-3 dni kasa powinna byc

  • 6. Data: 2003-02-07 07:32:39
    Temat: Re: szybko?ć Supermarketu
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 4 Feb 2003 22:35:01 +0100, "RS" <s...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >Taka operacja w POK-ach czasami potrafi trwać i 4 dni (kwestie transferu

    Z pierwsza transkacja mielem troche probvlemow , kolejne jzu gladko
    Zlecenie w poniedizalek ok. 7 rano , data nabycia z wtorku, dostepne w
    srode (sprawdzone ,a skarbcu, PZU i SEB)
    Na skarbca juz rejestr byl, PZU i SEB to nowe rejestry.

    >Moje pytania wynikają z faktu czy warto kupować ju np. skarbca przez mBank -
    >może wygodniej jest wpłacać bezpośrednio na stare rejestry z umowami
    >telefonicznymi (bo te nie działają w rejestrach założonych przez mBank).

    Nowy rejestr skarbca slysze w telepoku.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 7. Data: 2003-02-07 08:40:14
    Od: "RS" <s...@p...onet.pl>

    > Nowy rejestr skarbca slysze w telepoku.

    TELEPOKU? to jest ten system automatycznego przyjmowania zleceń w skarbcu?
    ten co tak dziwnie facet w nim akcentuje -:)

    ..:: RS ::..
    -------------------

  • 8. Data: 2003-02-07 09:10:55
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:14o64vk25gou7hil3ohrpjpeav8mb2f25m@4ax.com, Wojtek Frabinski
    <w...@a...net.pl>:

    > Zlecenie w poniedizalek ok. 7 rano , data nabycia z wtorku, dostepne w
    > srode (sprawdzone ,a skarbcu, PZU i SEB)

    Jak zdarzysz przed 6, bedzie data z tego samego dnia.

    > Na skarbca juz rejestr byl, PZU i SEB to nowe rejestry.

    Co znaczy "byl" - to byl rejestr sprzed SFI czy juz z SFI?

    --
    Robert

  • 9. Data: 2003-02-07 23:36:31
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 7 Feb 2003 09:40:14 +0100, "RS" <s...@p...onet.pl>
    wrote:

    >TELEPOKU? to jest ten system automatycznego przyjmowania zleceń w skarbcu?

    tak :)

    >ten co tak dziwnie facet w nim akcentuje -:)

    Byc moze tak :) Zadko dzwonie bo po co wydawac na miedzymiastowe.

  • 10. Data: 2003-02-07 23:39:42
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 7 Feb 2003 10:10:55 +0100, "Robert" <s...@o...pl> wrote:

    >Jak zdarzysz przed 6, bedzie data z tego samego dnia.

    Szkoda ze nie ma funkcji nabycia z data przyszla.
    Teraz wplacajac na fundusz recznie (przelewem) mozna puscic przelew
    pierwsza sesja (bez wstawanbia skoro swit :)) a przez SFI sie nie da,
    trzeba raniutko klikac zeby nie stracic dnia :/

    BTW, ciekawe jakby puscic normalna wplate bezposrednia przelewem
    podajac nr rejestru z mBanku. Pewnie by zadzialalo.