  • 1. Data: 2013-05-31 12:16:44
    Temat: sync lezy?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

  • 2. Data: 2013-05-31 12:26:15
    Temat: Re: sync lezy?
    Od: "forestdumb" <...@...z>

  • 3. Data: 2013-05-31 12:30:03
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

  • 4. Data: 2013-05-31 12:33:53
    Od: "Jarek" <...@...pl>

    news:51a87895$0$26685$65785112@news.neostrada.pl...
    > Nie da sie zalogowac, macie to samo?

    Nie

    Jarek

  • 5. Data: 2013-05-31 13:06:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 31 maja 2013 12:16:44 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Nie da sie zalogowac, macie to samo?

    Z win7 się nie dało, z winxp jak najbardziej. Ale pewnie to nie "wina" systemu tylko
    przeglądarki.

  • 6. Data: 2013-05-31 13:10:20
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...

    >Z win7 się nie dało, z winxp jak najbardziej. Ale pewnie to nie "wina"
    >systemu tylko przeglądarki.

    Ja probuje z xp i trzech przegladarek, bez sukcesu

  • 7. Data: 2013-05-31 13:12:29
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Ja probuje z xp i trzech przegladarek, bez sukcesu

    "Próbował Pan odświeżyć stronę przez F5."

    :DDDD

  • 8. Data: 2013-05-31 13:16:00
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Nie da sie zalogowac, macie to samo?

    Trzeba usunac ciasteczka, ciule programuja bardzo czule

  • 9. Data: 2013-05-31 13:17:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 31 maja 2013 13:10:20 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Ja probuje z xp i trzech przegladarek, bez sukcesu
    Komp z win7 IE10 i chrome nie dało się.
    Z kompa z xp, przeglądarka IE8 się dało;)

  • 10. Data: 2013-05-31 13:19:58
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...
    >Komp z win7 IE10 i chrome nie dało się.
    >Z kompa z xp, przeglądarka IE8 się dało;)

    hint:cookie