  • 11. Data: 2009-03-03 06:57:12
    Temat: Re: super inwestycja
    Od: "pawel" <p...@o...eu>

    sprzedaje prawa do polisy/ funduszu ubezpieczeniowego/ III filar
    Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "pawel"

    > hmmmm sprzedajesz produkt czy swoje jednostki?

    sprzedaje prawa do swojej polisy na której zgromadziłem pieniądze ulokowane
    w jednostkach funduszu AXA (portfel zrównoważony) mój produkt jest tylko
    jeden(mam tylko jedną polisę) i tylko jedna osoba może to kupic,
    notarialnie - cesja praw, dlatego jest to naprawdę atrakcyjne bo kupujesz
    już ubezpieczenie z ponad rocznym stażem jeżeli jestś zainteresowany pisz na
    priv. wyjaśnie wiecej

  • 12. Data: 2009-03-03 08:32:44
    Od: "pawel" <p...@o...eu>

    może tak będzie bardziej precyzyjnie sprzedaje prawa do sowjego Planu
    Inestycyjnego AXA