  • 1. Data: 2009-03-13 10:52:03
    Temat: subiektywne porównanie aliora i mBanku - może ktoś coś dorzuci?
    Od: plusz <p...@g...com>

    zastanawiałem się dlaczego nie korzystam z Aliora
    Generalnie uważam, że mają dobrą ofertę, ale mimo wszystko nie
    korzystam z ich konta.
    Przeanalizowałem dokładnie, porównałem do mBanku, który jest moim
    głównym bankiem.
    Może ktoś z was chce coś dorzucić lub poprawić?

    Jeśli komuś się chce rzucić okiem, to będę wdzięczny za uwagi
    http://plusz.pl/index.php/content/view/69/60/

    --
    plusz.pl

  • 2. Data: 2009-03-13 12:08:32
    Od: jackyx <j...@g...com>

    W Aliorze masz 3,5 % na koncie na którym masz kartę, a w Mbanku nie :
    (

  • 3. Data: 2009-03-13 14:09:20
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    plusz pisze:
> [...]
    > głównym bankiem.
    > Może ktoś z was chce coś dorzucić lub poprawić?

    1. Przede wszystkim: brak podatku od inflacji przy średnim miesięcznym
    saldzie poniżej 26 tys. zł z hakiem - wg mnie największy plus.
    2. Wypłaty gotówkowe, płatności bezgotówkowe i przelewy bezpośrednio z
    nieźle oprocentowanego konta - wygoda.
    3. W przypadku Konta z lokatą nocną wszystkie bankomaty darmowe (hasło
    "darmowe bankomaty" jest o tyle nieprecyzyjne, że praktycznie każdy bank
    ma "darmowe bankomaty". Niektóre.)

    --
    Jacek Midura

  • 4. Data: 2009-03-13 20:39:01
    Od: w...@j...pl

    On 13 Mar, 11:52, plusz <p...@g...com> wrote:

    > Może ktoś z was chce coś dorzucić lub poprawić?

    Wymieniasz że jesteś zadowolony w mbanku z:
    "- Rachunek maklerski dostępny w menu oraz zintegrowany z ROR - BARDZO
    WAŻNE (brakuje tylko odpowiedniego oprocentowania na ROR),"
    tymczasem w aliorze masz to wszystko a nawet więcej bo rachunek jest
    nieźle oprocentowany, można ustawić że środki na zlecenia są
    automatycznie pobierane z ROR z lokatą overnight. Druga sprawa że
    emakler tylko przypomina rachunek maklerski, składanie zleceń jest
    irytujące, notowania byle jakie(długo by wymieniać braki w porównaniu
    do NOLa), wogóle mało przejrzysty moim zdaniem interfejs, W rachunku
    maklerskim aliora brakuje mi tylko do szczęścia możliwości składania
    zleceń bezpośrednio z aplikacji NOL ale podobno pracują nad tym i
    obiecali że za kilka miesięcy będzie.
    pozdr.

  • 5. Data: 2009-03-13 21:06:11
    Od: BK <b...@g...com>

    On 13 Mar, 15:09, Jacek Midura <j...@...krakow.pl> wrote:

> [...]
    > saldzie poniżej 26 tys. zł z hakiem - wg mnie największy plus.
    > 2. Wypłaty gotówkowe, płatności bezgotówkowe i przelewy bezpośrednio z

    Wyplaty jak wyplaty. Ale mozliwosc zrobienia wplaty w kasie to jest
    to ;) Do wplatomatow niestety podchodze z rezerwa. Korzystam z
    Polbankowego czasami, teraz zostalem klientem Nordeii i tez maja obok
    mnie wplatomat ale jednak kasa to jest to, zwlaszcza przy wiekszych
    kwotach. Tego mi brakuje w mBanku. W Aliorze - jest [chociaz jeszcze
    nie korzystalem:P].

  • 6. Data: 2009-03-13 22:42:08
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 13 Mar, 21:39, w...@j...pl wrote:

> [...]
    > maklerskim aliora brakuje mi tylko do szczęścia możliwości składania
    > zleceń bezpośrednio z aplikacji NOL ale podobno pracują nad tym i

    a w aliorze jest widoczny rachunek maklerski w tym samym oknie co
    rachunek bankowy?

    --
    plusz

  • 7. Data: 2009-03-14 07:45:41
    Od: top <t...@n...com>

    plusz wrote:

    > a w aliorze jest widoczny rachunek maklerski w tym samym oknie co
    > rachunek bankowy?

    Tak.

  • 8. Data: 2009-03-14 07:47:11
    Od: w...@j...pl

    On 13 Mar, 23:42, plusz <p...@g...com> wrote:

    > a w aliorze jest widoczny rachunek maklerski w tym samym oknie co
    > rachunek bankowy?

    tak, pod inwestycjami

  • 9. Data: 2009-03-14 08:48:42
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    plusz pisze:
    > Jeśli komuś się chce rzucić okiem, to będę wdzięczny za uwagi
    > http://plusz.pl/index.php/content/view/69/60/

    Jak dla mnie to powyższe jest faktycznie mocno subiektywne :)

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2009-03-15 00:02:00
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 14 Mar, 08:47, w...@j...pl wrote:

    > tak, pod inwestycjami

    ok
    wywaliłem ten punkt z mojego porównania
    chyba otworzę rachunek maklerski w Aliorze i przetestuję

    --
    plusz