  • 31. Data: 2009-02-15 03:52:14
    Temat: Re: spekulant ministrem zdrowia!!!!
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "fatso" <f...@n...com> napisał w wiadomości
    news:3GFll.1205$WX2.524@newsfe23.ams2...

    | Po prostu zapomniec o tym. Wiem, sam jadalem jako dziecko, z lyzeczka
    | kakao ale w dzisiejszych
    | czasach lepiej nie jesc. Lepiej tez smazyc jajka jak to sie robi w
    | Anglii: po scieciu bialka przewrocic na druga strone, tak aby sie i zoltko
    | calkowicie scielo. Salmonella na szczescie nie lubi jak jej tylek podsmazyc.

    eeeeeeeeeeeee tam ... znacznie lepiej mieć zaufane źródło, chociaż o to coraz
    trudniej ...
    :) b.

  • 32. Data: 2009-02-15 11:49:40
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > walnij sie w łeb, to oczywiste że prezes optimusa to MUSI być serwisant
    > komputerowy a nie jakiś wiesiek z podejrzanymi papierami a jak masz
    > wątpiwości to zobacz że kurs optimusa spada.

    Kurs optimusa spada praktycznie od wejscia na gielde

    > A bardziej serio to chyba każdy już wie, że dyskusja z politycznymi
    > durniami nie ma sensu, wolą pijaka co słynął w zabrzu z łapówek, byle
    > lekarz... tylko szkoda że nie przenoszą się na odpowiednią grupę o
    > polityce.

    Kolejny wielbiciel jedynie slusznej partii i jej wodzow

    Leszek

  • 33. Data: 2009-02-15 12:03:29
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > jak dziecko ..
    >
    > otóż warto uświadomić sobie, że jeśli właściciel firmy chce powierzyć w
    > przyszłości jej zarządzanie własnemu dziecku, to nie mianuje tego
    > dziedzica na
    > stanowisko dyrektora, ale szanowny ew. dziedzic zaczyna praktykę od
    > stanowiska
    > gońca.

    Teraz to ty przesadzilas bo tak byl w XIX w. Teraz taki dzieciak konczy
    najlepsze szkoly bo gonca juz dawno zastapila siec komputerowa

    Leszek

  • 34. Data: 2009-02-15 12:03:54
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > a co się Lechowi pozajączkowało z tą 'jedynie słuszną' kandydaturą
    > niejakiego
    > Szulca - to .. brak słów ..

    Pisalem w kontekscie zasady, a nie Szulca.

    Leszek

  • 35. Data: 2009-02-15 13:39:04
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

> [...]

    > po scieciu bialka przewrocic na druga strone, tak aby sie i zoltko
    > calkowicie scielo. Salmonella na szczescie nie lubi jak jej tylek

    no sorry ale takie jajko sadzone ze ściętym żółtkiem to dla mnie
    nieporozumienie, bakterie siedzą głównie na skorupie i terroryzowanie żółtka
    baardzo wysokimi temperaturami to wcale nie jest dobry pomysł, bo smak
    zabijasz bardziej niż jakąś magiczną pałeczkę.. ja jem codziennie tortille
    na śniadanie z 2 jajek całych plus 2 żółtka tylko podgrzane i nie umarłem
    jeszcze a salmonellą się kiedyś zaraziłem, była taka afera w cyrku z lodami
    a nie z surowego żółtka;)

    zresztą polecam ciekawostkę, ostra salsa zabija sraczkowe pałeczki:
    http://www.ostrakuchnia.pl/content/view/102/63/

    to ciekawostka dobra dla podróżujących do meksyku, na ulicznych straganach
    jak jesz np jakieś taco to nie można zapomnieć o ostrej warzywnej salsie
    pomidorowej!! nie jakieś ketchupowe sosy tylko salsa bo bez niej ani smaku
    nie ma ani ochrony przed różnymi pałeczkopodobnymi ustrujstwami :)

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzzz.

  • 36. Data: 2009-02-15 16:45:42
    Od: bodyn <b...@w...to.o2.pl>

    Barbara pisze:

> [...]
    > stanowisko dyrektora, ale szanowny ew. dziedzic zaczyna praktykę od stanowiska

    Argument powala
    Wiec wg tego rozumowanie byly lekarz powinien zaczac od gonca w
    ministerstwie zdrowia, zgadzam sie.

  • 37. Data: 2009-02-15 20:59:23
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "bodyn" <b...@w...to.o2.pl> napisał w wiadomości

    > Argument powala
    > Wiec wg tego rozumowanie byly lekarz powinien zaczac od gonca w
    > ministerstwie zdrowia, zgadzam sie.

    jednak mam wątpliwości czy taki minister czy inny prezes spółki skarbu
    państwa, czy jeden dureń czy drugi to się na gońca nadaje?... chyba mało
    który nadaje się a korzyści z zatrudnienia takiego fachury to są takie, że
    może jakiś układzik z władzą i przetarg pomoże wygrać itp... raczej nic poza
    tym.

    nie wyobrażam sobie zatrudnić takiego ministra kownackiego, byłego prezesa
    orlenu nawet na gońca ;)

    pzdr,
    dkzzzzzzzz.

  • 38. Data: 2009-02-15 21:23:47
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sat, 14 Feb 2009 08:32:04 +0100, "ViRuS" <b...@b...pl> wrote:

    >W wolnym czasie jest ginekologiem-amatorem, a co? ;)
    >A Tusk to niby kim jest? Cała ta polska demokracja to kpina, w której
    >prezesem 40-milionowej firmy zostaje jakis baran z łapanki.

    Rozumiem, że w innych krajach biorą zawodowych premierów? :D

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 39. Data: 2009-02-16 21:52:33
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    > nie wyobrażam sobie zatrudnić takiego ministra kownackiego, byłego
    > prezesa orlenu nawet na gońca ;)

    Na kogo zatrudniłbyś Tuska?? Może na malarza kominów??

    J.

  • 40. Data: 2009-02-16 21:57:25
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    > kadra niech wypyla z POlski ..

    Właśnie przypomniałaś mi spotkanie współzałożyciela PO A. Olechowskiego
    parę lat temu - było pokazywane w TV.

    Na tym spotkaniu pan polityk na pytanie młodego człowieka "Co będzie z
    krajem, gdy specjaliści wyjadą?" odpowiedział tak: "Hmmm... nie obawiam
    się drenażu mózgów".

    Nie obawiajmy się więc :)
    J.