  • 1. Data: 2005-02-10 07:30:41
    Temat: regulamin mPLAN - zmiany
    Od: "Jaro" <j...@l...pl>

    Witam,

    Mam serdeczną prośbę do grupowiczów - czy ktoś ma regulamin mPlanów ktory
    obowiązywał 30 wrzesnia 2004 (wtedy podpisywalem umowe kredytu hip. w PLN w
    mBanku). PROSZE o PODESLANIE na priv.

    Całą rzecz dotyczy wysokości progu bilansującego - kiedyś było tak "nie
    może on być mniejszy niż NAJBLIŻSZA rata kapitałowo-odsetkowa".
    I do tej pory udawało mi się skutecznie co miesiąc obniżać wartość progu.

    Wczoraj dzwonie do tych eKsPeRtÓw od mPlanu i Pani mówi, ze w regulaminie
    jest "próg nie może być niższy niz NAJWYZSZA rata kapitałowo-odsetkowa
    wynikajaca z harmonogramu"

    Przeciez to jest paranoja - dlaczego oni mają sobie "zabezpieczać" pieniążki
    na najwyzsza rate (ktora u mnie wypada za 2 m-ce !!)??
    A ktos kto w ogole nie ma ani grosza na rachunku bilansujacym może trzymac
    sobie 1 grosz na ekoncie - ważne żeby w dniu raty były wystatarczajace
    srodki na splate raty kapitalowo-odsetkowej !!!

    A ktoś kto ma jakies oszczednosci i trzyma na rach.bilansujacym musi miec
    "zablokowane " na ekoncie kwote NAJWYZSZEJ raty - oni zwariowali !!

    Jeszcze jedno pytanie: czy kogos z Was kto ma kredyt w PLN mBank informowal
    o zmienei regulaminu. Dowcipna pani ekspert powiedziala, ze zawsze aktualna
    wersja jest na www. A ja jej mowie, ze chyba trzeba byc skonczonym idiota
    aby codziennie czyta ten głupi regulamin i doszukiwac sie zmian.

    Pozdrawiam
    Jaro