  • 1. Data: 2006-02-07 21:06:10
    Temat: pytanko o visa classic Lukasa
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>

    w toip nowej karty jest taki zapis:

    (Użytkowanie karty głównej)
    "opłata roczna wykazywana na pierwszym wyciągu w każdym drugim i trzecim
    roku ważności karty"

    czy oznacza to ze za pierwszy rok uzytkowania karty bank nie pobiera
    oplaty ?

  • 2. Data: 2006-02-07 22:01:30
    Temat: Re: pytanko o visa classic Lukasa
    Od: Sebastian Szachnowski <s...@N...pl>

    news napisał(a):
> [...]
    > roku ważności karty"
    >
    > czy oznacza to ze za pierwszy rok uzytkowania karty bank nie pobiera

    Jest opłata za wydanie karty. No chyba, że masz ekonto pro, albo
    trafiasz na inną promocję. Tak więc standardowo 57zł płacisz co 365 dni. ;-)

    Pozdrawiam,
    Sebastian

  • 3. Data: 2006-02-07 22:37:42
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>

    Sebastian Szachnowski napisał(a):

    > Jest opłata za wydanie karty. No chyba, że masz ekonto pro, albo
    > trafiasz na inną promocję. Tak więc standardowo 57zł płacisz co 365 dni.
    > ;-)

    wlasnie mi chodzi o ekonto-pro (wydanie bezplatne)
    chcialbym wziac taka karte ale tylko na rok (bez 30-tu dni) - pytanie,
    czy skasuja mnie za posiadanie karty w tym okresie ?

  • 4. Data: 2006-02-08 08:48:53
    Od: Sebastian Szachnowski <s...@N...pl>

    news napisał(a):

    > wlasnie mi chodzi o ekonto-pro (wydanie bezplatne)
    > chcialbym wziac taka karte ale tylko na rok (bez 30-tu dni) - pytanie,
    > czy skasuja mnie za posiadanie karty w tym okresie ?

    Nie, jeśli wypowiesz umowę o kartę w terminie 30 dni przed końcem
    pierwszego roku.

    Pozdrawiam,
    Sebastian

  • 5. Data: 2006-02-08 12:18:21
    Od: habek <h...@o...pl>

    news napisał(a):
> [...]
    > roku ważności karty"
    >
    > czy oznacza to ze za pierwszy rok uzytkowania karty bank nie pobiera
    W grudniu dostałem tą kartę za darmo. Dali jeszcze 50 zł do pierwszej
    transakcji. Zapytaj, może dalej mają taką promocję :)