  • 1. Data: 2008-02-17 21:51:59
    Temat: pytanie o np.: unikasę i płatność kartą kredytową.
    Od: "freemanek@tlen(usun).pl" <f...@t...pl>

    Takie mam zapytanie - robię dowolny przelew np.: za prąd, wygraną
    aukcję na allegro, telefon, wspomagam pewne Radio ]:-> itp. itd.
    Płace za ten przelew w unikasie czy innym marketopodobnym tworze kartą
    kredytową - czy w tym momencie transakcja liczona jest normalnie jak
    transakcja bezgotówkowa??

  • 2. Data: 2008-02-17 22:05:35
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In
    .googlegroups.com,
    *freemanek@tlen(usun).pl* wrote:
> [...]
    > Płace za ten przelew w unikasie czy innym marketopodobnym tworze kartą
    > kredytową - czy w tym momencie transakcja liczona jest normalnie jak

    O ile ja widzialem to w unikasach itp rzeczach mozna zaplacic tylko gotowka.
    Ale jesli pozwalaja to traktuja to jako operacje gotowkowa (tak np dziala to
    na poczcie).
    Bo inaczej byliby kilka 3-5% w plecy na kazdej twojej transakcji.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."