  • 1. Data: 2003-05-13 18:48:30
    Temat: pytanie o BIK
    Od: "Aleksander" <k...@g...pl>

    Mam pytanko czy takie banki jak BPH PBK, Multibank lub BZ WBK umieszczają od
    razu klienta któremu udzielili kredytu
    czy dopiero po jakimś czasie?

    pozd

  • 2. Data: 2003-05-13 19:13:30
    Temat: Re: pytanie o BIK
    Od: t...@p...onet.pl

    Wedlug mnie ;) klient jesty od razu sprawdzany czy nigdzie nie zalega
    po otrzymaniu kredytu od razu umieszczony do bazy.
    CHodzi o zabezpieczenie banku wkoncu :) ..........
    Ale z zycia powiem ze za duzo ludzi zwolnili i maja opoznienia ;)))

    Pablito

  • 3. Data: 2003-05-13 22:13:41
    Od: "k2" <c...@p...onet.pl>

    potwierdzam, powinni szybko ale tydzień dwa lub troche dłużej to całkiem
    życiowy termin.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl