  • 1. Data: 2003-10-01 20:29:56
    Temat: przetrzymywanie pieniędzy w BPH
    Od: "Jerzy \(Dusk\)" <d...@v...be>

    Zdarzyło się parę razy pewnej uczeli z Krakowa, że jeden z oddziałów BPH
    ją obsługujący przetrzymywał pieniądze na wypłaty. Zwykle było to
    opóźnienie przez weekend, czy też piątek-poniedziałek, ale nawet dłuższe,
    a choć uczelnia puszczała pieniądze, to z BPH nie wychodziły na konta.
    Dopiero po oficjalnym proteście pracowników bank przestał robić numery.
    A właśnie - jak teraz konstatuję - i mnie się to zdarzyło: z mojej firmy
    wychodziły pieniądze, a na moje konto (tylko, że akurat w BPH) dziwnie
    późno przychodziły.
    I komu po drodze przynoszą zysk procenty?

    --

    Jerzy