  • 1. Data: 2008-04-02 20:56:08
    Temat: najlepszy przelicznik PLN/USD
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    Witam! Zamierzam zrobic duze zakupy w sklepach internetowych w USA. Robilem
    to juz kilkakrotnie zawsze uzywajac karty inteligo, ktora ma podobno dosc
    dobry przelicznik. Ktora z kart do wyboru bedzie miala najlepszy: debetowka
    Inteligo, debetowka mBank, KK Visa Classic mBank, KK MC Silver BZWBK, Amex z
    Mille? A moze warto zalozyc jeszcze jakies inne konto z dobrym
    przelicznikiem np. w Polbanku? Poradzcie.

  • 2. Data: 2008-04-02 20:57:09
    Temat: Re: najlepszy przelicznik PLN/USD
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    "bartekE320" <k...@g...com> wrote in message
    > Inteligo, debetowka mBank, KK Visa Classic mBank, KK MC Silver BZWBK, Amex
    > z Mille? A moze warto zalozyc jeszcze jakies inne konto z dobrym

    Aha, jeszcze do wyboru Allekarta Visa ;)

  • 3. Data: 2008-04-03 09:36:00
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Karta podpięta bezposrednio pod konto dolarowe, dolary z kantoru.
    Jesli karta charge, to masz czas do ostatniego dnia rozliczniowego na wpłacenie $ na
    konto.
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2008-04-07 18:34:29
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    " 666" <u...@w...eu> wrote in message news:ft28kd$rpe$1@news.wp.pl...
    > Karta podpięta bezposrednio pod konto dolarowe, dolary z kantoru.
    > Jesli karta charge, to masz czas do ostatniego dnia rozliczniowego na
    > wpłacenie $ na konto.
    > JaC

    Spieszmy sie wydawac dolary... tak szybko spadaja ;)

    pozdr

  • 5. Data: 2008-04-09 16:30:50
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

> [...]
    > Karta podpięta bezposrednio pod konto dolarowe, dolary z kantoru.
    > Jesli karta charge, to masz czas do ostatniego dnia rozliczniowego na

    Zalozylem sobie walutowe w BZWBK.

  • 6. Data: 2008-04-09 16:33:50
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Tyle tylko ze to raczej nie charge, a debetowa, więc musisz mieć dolary na rachunku w
    chwili dokonywania płatności.
    Co jak zwykle ma i zady dodatnie, i walety ujemne;-)
    JaC

    -----

  • 7. Data: 2008-04-09 16:53:34
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    " 666" <u...@w...eu> wrote in message news:ftir47$oo5$2@news.wp.pl...
    > Tyle tylko ze to raczej nie charge, a debetowa, więc musisz mieć dolary na
    > rachunku w chwili dokonywania płatności.
    > Co jak zwykle ma i zady dodatnie, i walety ujemne;-)
    > JaC

    Plus taki, ze mozna trzymac PLN na koncie zlotowkowym w BZWBK i przelac
    sobie pieniadze na konto w USD przez internet zaraz przed wyjsciem na zakupy
    ;)
    Minus, ze trzeba wiedziec ile mniej wiecej chce sie wydac. Kurs kupna w
    BZWBK jest niewiele gorszy od kantorowego (a nawet bym powiedzial, ze taki
    jak w mniej atrakcyjnych kantorach), wiec o ile Bartek nie obraca grubymi
    milionami to wiele na roznicy kursowej nie straci.

    pozdr

  • 8. Data: 2008-04-09 17:28:07
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

> [...]
    > rachunku w chwili dokonywania płatności.
    > Co jak zwykle ma i zady dodatnie, i walety ujemne;-)

    Spoko, mam tez w BZWBK KK ze sporym limitem, z ktorej moge sobie zrobic
    przelew za 3zl, wiec jakos to bedzie ;)

  • 9. Data: 2008-04-10 06:37:34
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Co ciekawe, taki przelew (wewnetrzny) nie działa w nocy, lecz czeka do rana.
    Co czasem może być kłopotliwe.
    JaC

    -----