  • 21. Data: 2014-12-18 07:51:53
    Temat: Re: przelewy bez kodów smsowych w mbanku?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Krystek <s...@k...art.pl> writes:

    > Też mam skopiowany opis, ale to dla kontaktów utworzonych ze starego
    > interfejsu. A jak tworzysz nowy wpis nowego odbiorcy pod nowym
    > interfejsem i widzisz obok tego pola rodzaj rachunku i nigdzie napisu
    > "nazwa/opis" to co wklejasz? Jest to gdzieś opisane? Jakaś instrukcja
    > może?
    >
    > K.

    W polu jest na szaro "Twoja nazwa rachunku np. 'Za czynsz'" Więc jak się
    czyta to chyba wiadomo, no i poza tym na starych odbiorcach chyba widać,
    że tam jest nazwa.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 22. Data: 2014-12-18 19:20:15
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-12-18 07:51, Kamil Jońca pisze:

    > W polu jest na szaro "Twoja nazwa rachunku np. 'Za czynsz'"

    Ooo, to chyba od niedawna, bo wcześniej nie widziałem opisu. Dzięki.
    Sprawdzę przy okazji. W każdym razie po dedukcji już wiadomo o co chodzi.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/